zin in de nieuwe episode. Benieuwd naar de gevechten tegen Madara. Heb zo´n idee dat dat wel een aantal afleveringen lang zal zijn haha
Ja gister gekeken Echt een vette aflevering. Wat is die Madara toch een baas. MBT deze aflevering: Spoiler Wel jammer dat zijn Meteor aanval hetzelfde is als in de game, wist al dat er een 2de achteraan kwam. Maar hij bleef vet haha. Ergste is, nu weer week wachten.....
Ik loop iets van 50 afleveringen achter, maar toch gewoon de nieuwe episode gekeken. Denk dat ik gewoon vanaf hier verderga.
Zou best kunnen. Zie in m'n map als laatste 272 staan en dat ging nog over al die andere ET gevechten, maar die zijn toch saai.
Nee niet alle 50 zijn fillers. En Nukem, als je tijd hebt, kijk ze. je moet toch telkens een week wachten op een nieuwe episode en die fillers zijn best vet. Zijn niet zoals in Naruto nu zijn ze wel beter. Ik vond het in iedergeval waard....
Ik lees juist al de manga om de fillers te vermijden. Ik sla ze gewoon over tot het einde van de serie, heb ik daarna ook nog wat te kijken.
Spoiler over Episode van deze week. dus niet lezen als je hem nog niet hebt gezien. Spoiler Weer een vette aflevering. Blijft awesome om de Rikage in actie te zien. Wat een dude haha. Ben benieuwd volgende aflevering... Naruto en Killer Bee zijn nu bij de 2de Madara zeg maar. de levende.
Yeps agree.... telkens de flashbacks ertussen. Het is nu halve tijd filler en halve tijd daadwerkelijk voortgang van de serie. Beetje jammer maar goed zolang het doorgaat ben ik tevreden haha
Geen grote spoiler maar wel beetje voor episode van vandaag. ( wat ik in de trailer heb gezien zeg maar ) Spoiler Dit word volgensmij de episode waar Naruto, Kuruma een box geeft wat je in de Theme song ook ziet. Dit zag ik in ieder geval wel in de trailer
iemand nog die het volgt? Itachi is toch wel mijn favorite character. De laatste 2/3 episodes zijn toch wel de favorite voor mij van de laatste tijd.
Ja ik ben een grote Naruto fan, laatste episodes waren wel meh, maar begint nu weer vet te worden. Vond die fillers over Kabuto wel erg vermakelijk.