1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    De concept art is inderdaad een stuk verbeterd met DA2. Ziet er een stuk beter uit, en blijkbaar ook een stuk groter. Dus we blijven niet in dezelfde stad lopen (gelukkig...). Met name dat kasteel/fort in de bergen vind ik er erg vet uit ziet! Als dit gepaard komt met uitdagende en verdiepende gameplay, met als bonus overweldigende graphics (maar dat hoeft niet, DA1 was ook niet mooi maar wel erg gaaf) kan dit een erg goede game worden. Ik hoop 't maar!
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    En een jaar uitgesteld dus. :mad:
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Kut, maar beter dan weer een rushed DA zoals deeltje 2.

    En damn...Morrigan!!!!!!!_O_

    Deze game wordt zooooo vet.\o/
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Topic hernoemd & verplaatst naar Xbox One gedeelte.
     
  5. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Hernoem het topic dan Dragon Age: Inquisition! ;)
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ach, die 3 houdt wel duidelijk voor buitenstaanders waar in de serie deze valt. :p
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Welke 3? :+
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Goddamnit overijverige mod, dan niet he! :mad:

    :+
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Vond Dragon Age: Origins echt een geweldige game ondanks de achterhaalde graphics _O_ Deel twee deed me helaas dan weer helemaal geen ene reet en is snel weer de deur uitgegaan. Inquisition heeft wel weer mijn aandacht getrokken maar is die een beetje te spelen zonder dat je deel twee gecomplete hebt voor zover jullie weten? Screens zien er nice uit!
     
  11. losse handjes

    losse handjes Kijk mamma!!!

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat die stad die in het begin van de trailer stond te fikken, dat dat die kudtstad was uit Dragon Age II... Wat werd ik daar op een gegeven moment treurig van :'-(
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik weet natuurlijk niet in hoeverre deel 2 een must zal zijn, maar ik denk dat deeltje 2 wel nuttige info bevat bv over Cassandra (die in deel 1 niet zat) en die toch wel een (belangrijke?) rolletje gaat spelen in deel 3....

    Deel 2 was inderdaad niet geweldig, maar het verhaal en gameplay zelf vond ik toch wel interessant genoeg om door te zetten, geen spijt van en de DA serie is 1 van de weinige series die ik in mijn kleine collectie houd van games die ik nooit zal verkopen.
    (zeer selectieve selecte met oa de ME serie, MGS, Uncharted, Ratchet & Clank, Tales of Vesperia)

    Ik wil de DA serie eigenlijk nog eens een keer vanaf begin opnieuw gaan spelen voordat deel 3 uitkomt, en alles doen zodat alles staat zoals ik het wil voor deeltje 3...helaas zal het door tijdgebrek er wel niet van komen....=(
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoe ga je je characters naar next gen overnemen dan. Sowieso heb ik deel 1 4x uitgespeeld, weet niet welke ik van die characters ik zou willen. Misschien mn eerste mage gewoon, als het mogelijk is
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Oh fuck ja, vergeten dat deze ook op nextgen komt...:x

    Pff, geen idee....misschien kun je alles aanvinken wat je wilt voordat je begint?:thumbs:
    (niet ideaal, maar beter dan niks)


    Daarom wil ik ook nog een keer een PT doen; alleen ik heb dus ook een heleboel saves en ik zou het ook echt niet weten welke ik moet pakken....

    Ga sowieso voor rogue, dat speelt het lekkerste IMO.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    [​IMG]

    The third installment of the Dragon Age franchise casts players as the head of the Inquisition, a recently resurrected organization charged with rooting out corruption and evil in the land of Thedas. As the game begins, the Inquisition has plenty to investigate. War, scheming, and political strife have left the major power groups in the Dragon Age universe unable to operate effectively, which is a problem when a hole opens in the sky and demons begin pouring out. Players must fight back against the demonic threat while exploring a vast world and consolidating power for the growing Inquisition. Large and varied environments, customizable armor, and the return of multiple player races are just a few of the ways BioWare is addressing feedback from previous titles in order to shape a new future for the franchise.

    Dragon Age: Inquisition is coming to PlayStation 4, Xbox One, PlayStation 3, Xbox 360, and PC. The E3 trailer provided more questions than answers for fans, and we have a whole month of exclusive features lined up covering everything from combat to character creation. To see what's in store, watch the coverage trailer below.


    Mag hopen dat ik mijn X360 savegame kan overzetten naar PS4 of Xbox One. :'-(
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    volgens mij is dit alles.

    yayyyy
    [​IMG]
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    _O__O__O__O__O__O__O__O_
    Tering, wat kijk ik uit naar deze game.:)

    Wel balen eigenlijk dat Morrigan niet speelbaar zal zijn.:'-(
    Ik hoop niet dat ze een baddie wordt.=(
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heel fijn dat deze game nog wel naar de 360 komt. \o/

    En Morrigan, kwijl. :+
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het ziet er niet verkeerd uit, maar echt niet zo mooi als The Witcher 3 als ik het zo bekijk. Hadden jullie de alpha gameplay beelden ook gezien?

    Ben benieuwd hoe het combat systeem zal zijn in de game. Die vond ik heel nice in deel 2.
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2013
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Tot nu toe kijk ik ook liever uit naar The Witcher 3, de Noorse vibe vind ik wat frisser :p..

    Ik vind trouwens wel, dat de dwergen & draken heel erg op elkaar lijken als ik de witcher en dragon-age met elkaar vergelijk,, wat is er gebeurd met de goedgebaarde lotr-style dwergen..
     

Deel Deze Pagina