Heey, Hierbij open ik de nieuwe thread Far Cry 4. Binnenkort is natuurlijk nog voor interpretatie vatbaar, maar we gokken op Gamescom. Volgens Ubisofts Tony Key is het overigens een no-brainer dat er een vierde Far Cry komt, aangezien deel drie het zo goed gedaan heeft. Dat ligt volgens hem dan weer aan gamers die tegenwoordig open werelden willen in plaats van lineaire ervaringen. Als dat inderdaad zo is, zit Ubisoft in een prachtig parket dit najaar met Watch Dogs en Assassin's Creed 4: Black Flag, en later dus ook nog Far Cry 4. We're totally psyched from [Far Cry 3]," said Key. "It's a great brand, and now it's got the recognition it deserves, so we're clearly going to make another one: more on that soon," he teased. The impending launch of Sony and Microsoft's next-generation consoles has ushered in a wave of new open-world titles, many of which are coming from Ubisoft (Assassin's Creed 4: Black Flag, The Division, Watch Dogs). Ubisoft operates on the belief that there's a huge demand for such games, according to Key. "I think open world can represent the future of, you know, gaming, and that's where we're investing huge portions of our resources - because we believe that that is what consumers want," he said. "They don't want linear; they want open [world]," he went on, while admitting that "there's always going to be a place for linear experiences." Far Cry 3 has sold more than six million units - far beyond Ubisoft's initial sales expectations, the firm said in May. The game's tongue-in-cheek '90s-drenched spin-off, Far Cry 3 Blood Dragon has become the "fastest selling downloadable title in Ubisoft history". Wie gaat hem halen?
Ik heb genoten van FC3, stealth werkte eindelijk zoals het moet en afgezien van de op veel momenten erbarmelijk slechte framerate een toppertje. Maar als zij nu FC ook de Assassin's Creed kant gaan opsturen...dan heb ik geen interesse. FC3 was zo tof omdat het vrijwes alles verbeterde wat mis was met FC2, maar hij was ook zo tof omdat FC2 alweer een tijdje geleden was. Van AC ben ik stront en strontziek omdat het gewoon al een jaarlijkse game is geworden met weinig tot geen vernieuwing. Watch_Dogs zie ik ook die kant op gaan....prove me wrong Ubi.
Startpost mag wel wat mooier Verder wel een interessante titel. Zeker na het onverwachte (en nog steeds ondergewaardeerde) FC3
Ik hoop dit keer dan ook op iets in de richting van Noorse landerijen, of Canadese en dergelijke. In elk geval iets anders moois dan Tropisch, al vind ik het geen probleem als dat het wel weer word. En een grote stad zou ook wel fijn zijn, waar good guys en bad guys elkaar vrij kunnen tegen komen zonder slachtpartijen. En meer handel vind ik sowieso een must, daar waar FC 3 iets te weinig had. Eiland zelf van de volgende game hoeft echt niet groter, heb liever veel meer content en items. En niet teveel collectibles, maar 25 van die vette brieven zoeken vind ik geen probleem. Leuke verhaaltjes zaten daarbij. \o/
Start post heb ik totaal geen verstand van. Heb paar jaar photoshop gehad maar dat is al lang weer weg.
Ik heb onwijs genoten van FC3, en die Tony Key dude had gezegd dat er binnenkort meer FC4 details zouden komen. Ik had verwacht dat ze die bekend zouden maken op de gamescon, maar helaas blijkt Ubisoft daar geen persconferentie te geven.
Het is toch al wel morgen geweest Maar ik ga morgen Far Cry 3 kopen (En dat wordt mijn eerste Far Cry)