Valt me op dat veel mensen eigenlijk niet hun telefoon beveiligd hebben. Heb altijd me telefoon locked met pin eigenlijk. Zeker met alle die persoonlijke apps nu.
Ik heb dat ook wel eens gedaan, maar na een tijdje vond ik het net zo fijn om mijn telefoon zonder code of iets te kunnen unlocken. Want hoe vaak komt het nou voor dat iemand je telefoon te pakken krijgt en wat probeert te kutten? Bij mij zelden, bij mij zelden, dus vind ik dat maar zonde van mijn tijd om telkens die code te laten vragen.
Ik heb niet eens een lockscreen Edit: die widget is trouwens of hd widgets of beautiful widgets. Dan met een skin die je kan dlen.
Zie je op je telefoon ook al die jaggies rond je icoontjes? Ugly! Ik heb ook niet eens een lockscreen, hou daar niet van. Niemand moet gewoon aan mijn foon komen. Ik heb sowieso niks bijzonders op mijn homescherm of links of rechts, alleen muziekspeler en agenda. Liever alles clean, werk gewoon via mijn raster.
Re Je kan met de app Simple Text allemaal transparante icoontjes maken om het nog cleaner te maken ;-) Heb dan knoppen voor - phone - playstore - spotify - Gmail - walkman - whatsapp En je ziet ze allemaal niet ;-)
Ik had de icoontjes veranderd van grootte waardoor je die randen kreeg, zag het eigenlijk pas goed nadat ik die screen hier postte, dus dat heb ik snel weer terug veranderd
Bedoelde ook meer van als die gewoon gejat word of als je hem verliest. Of me vrienden willen kloten met de foon daar heb ik geen problemen mee.
Uhm, iedere manufacturer heeft zijn eigen app daarvoor... Volgens mij heb je een s4, dus is de app voor Samsung: Find my Mobile http://www.samsung.com/be/business/...le-devices/smartphone/GT-I9505ZKALUX-features
Gaat je batterij nou niet snel leeg met al die launchers, widgets en al die shit? Ik kreeg namelijk altijd het gevoel dat die mijn hele batterij op at op mijn galaxy s plus -_-
Mwah niet echt. Het vreet iets meer, tenzij je natuurlijk 30 widgets erop gooit maar als je het bij 1-3 houdt dan is het goed te doen. Sowieso heb ik mijn helderheid e.d. ook nooit erg hoog staan dus ik heb niet zo snel problemen met de batterij. Inmiddels merk ik wel dat mijn batterij langer meegaat nu ik eindelijk van die Samsung en KPN muk verlost ben.