1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Kun je aub aangeven nogmaals wanneer Sony een grote mond had? dat gedeelte heb ik gemist namelijk.
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    In normale mensentaal heet dat marketing en pr. Snapt hij niet heel erg volgens mij en trekt zomaar conclusies. Heb het sony nooit horen zeggen, heb het alleen gelezen in zo een "reliable source" bericht

    Ben beetje aan het kijken, en veel mensen zijn nu op zoek naar de 1gb bron. En blijkbaar kwam het gewoon echt van een "source"
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2013
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Kijk de Killzone presentatie.

    Kijk het GTTV interview met de "baas" van Sony.

    Lees Digital Foundry.

    Lees NeoGAF.

    Doet het pijn aan je poepert? Mijn god, doe niet zo zielig en neem je kritiek als een vent i.p.v telkens te janken als er iets negatiefs over PS4 gezegd word. Ik was ook aan het zeiken op de One ... nog steeds eigenlijk. Maar maakt niet uit. Kritiek = kritiek. En dan noem je mij een fanboy?
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2013
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja je bent een fanboy. En een klein kind. Ik heb dat interview gezien en kan me niet herinneren dat hij zoiets had gezegd.
    Alsof DF, NG en de killzone devs met hun devkit betrouwbaar zijn xD.

    Ik zal thuis nog eens kijken, maar ik zie alleen maar mensen die roepen dat het van een "reliable source" afkomstig was.
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2013
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ik stop ook met reageren op jou posts. Constant als ik aan het zagen ben over de PS4 kom jij gelijk weer met een weerwoord en probeer je het minder erg over te laten komen. Zodra iemand iets over de One post is het gelijk waar en spring jij een gat in de lucht. Alles wat niet duidelijk is, of "negatief" is word door jou hier aangekaart over de One. Vind het lachwekkend. Elk stukje nieuws word groot uitgemeten en is altijd "waar".

    Zodra dat over de PS4 gebeurd is het "niet erg" of "kan gebeuren" of "DF is niet betrouwbaar". Maar als er iets over de One verschijnt wat negatief is op één van die sites is het zeer betrouwbaar. Man, wat ben jij een simpele. Dan ben ik een fanboy? Give me a fuckin' break.



    Wees sociaal en laat iemand anders dan ook gniffelen en negatief zijn om het huidige PS4 nieuws? Ook al is het negatief. _0/
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2013
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zo kinderachtig dat je gniffelt over negatief nieuws over een andere console. Alsof ik dat doe bij de Xbone. Echt hou maar op. Ik ben kritisch over beide consoles, over alles. Ik heb allang gezegd dat de Xbone DE console is voor online gamers. Ben ik zelf niet dus geen Xbone voor mij (nog). Maar ik ga niet de Xbone uitlachen bij negatief nieuws. Weet je wie dat doen? Fanboys. Ik ben een gamer en heb alles thuis, 360/Ps3/vita/wii/wii u/3ds. Ben geen fanboy of hater dat ik andere consoles ga uitlachen zoals jij.
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2013
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    :lol:

    Ik heb een Wii, 360, PS2, PS3 :+ Heb alles al een keer in huis gehad. Op alle consoles een game gedaan. Toch ben ik een Microsoft fanboy? Lach ik de console uit? Nee. Op de PS3 ben ik gestopt met gamen toen constant dat netwerk plat ging. Dat heeft er een keer 2 tot 3 maanden uit gelegen. Waardeloos. Gewoonweg schandalig dat zo'n groot bedrijf dat laat gebeuren.

    Wat jij niet begrijpt aan het feit dat Sony tijdens de E3 een grote bek had is mij een raadsel. Grote smoel over hun hardware, over hun kunnen. En nu komt er ineens aan het licht dat ontwikkelaars maar 4GB kunnen gebruiken? Van de oh-zo-belangrijke GDDR5? Man =(

    Eerst lopen mensen te juichen vanwege dat 8GB GDDR5 geheugen. Want ja, dat maakt een console heel veel sterker! :emo: De GPU heeft ook een X aantal cores meer, wat de machine 50% sterker maakt. Fuck de XBOX-One! Ha! Ik ga voor de PS4.

    Elk negatief nieuwtje word gebruikt om de One verder de grond in te stampen. Elk positief nieuwtje is niet waar, een dikke fake.
    Elk positief nieuws over de PS4 word ontvangen door een hoop gejuich.
    Elk negatief nieuwtje van de PS4 word "ontkracht" door zogenoemde kenners.

    Nu komen verschillende grote software/hardware websites ineens met het nieuwtje dat 3~4 GB gebruikt word voor de OS op de PS4. Dat ook verschillende GPU cores gebruikt worden om het OS te ondersteunen in verschillende taken. Dat de PS4 helemaal niet 50% sterker is. En ineens maakt het allemaal niet meer uit dat de PS4 een stuk minder sterker is dan gedacht werd. Ineens is het niet erg om te zeggen dat de hardware van beide consoles dicht tegen elkaar aan ligt.

    Anyway, het moet allemaal nog blijken. Dat bedoelde ik met een grote bek. Altijd geroepen dat ik liever zie dat Sony het waarmaakt i.p.v loze beloftes. Datzelfde geld voor Microsoft. Dankzij de "reversal" van hun DRM is mijn keuze gevallen op de One.

    Sorry als je beledigd bent. Niet de bedoeling. Kan er alleen heel slecht tegen als mensen mij een fanboy noemen terwijl ze specifiek één console heel hard aan het verdedigen zijn. Ik neem de kritiek op de One ook als een vent. Kan niet alles hebben jammer genoeg.
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Mijn god:lol::lol:
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Komt bij mij meer over alsof ze gefrustreerd zijn en op zoek zijn naar een stok om mee te slaan om iets wat niet eens waar hoeft te zijn.

    Vind eerlijk gezegd best grappig dat mensen een opgekropte woede hebben van de afgelopen maanden en dat het door een gerucht eruit komt.

    Prachtig!:thumbs:
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    :lol:

    Mijn god.

    Jullie deden lekker mee met het bashen van de One. Elke keer maar weer. Nu gaan lopen janken omdat het bij de PS4 gebeurd. Geweldig. En dan zeggen dat we iets zoeken om mee te slaan... give me a break.

    Maarja, dan mag het niet :+
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2013
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik moet gewoon om je posts lachen, dat mag toch gewoon?:lol:



    "Elke keer maar weer" hahahahahaha
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2013
  12. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je eigen posts erop na kijkt, is het best treurig.
    Ook is het vooralsnog een gerucht, maar dat wist je al niet waar?
     
  13. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
     
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Serieus echt DE perfecte video!_O_
     
  15. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Feit blijft dat het totaal geen nut heeft om nu te gaan lopen bekvechten over 2 consoles waar nog NIEMAND hier op gespeeld heeft of de ware kracht heeft laten zien.
     
  16. gnudde

    gnudde MGMT

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    4
  17. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Xbox one is ook gerust DE console voor offline gamers toch? Genoeg aantrekkelijke titels die je voor de single player kan spelen i.m.o. :)
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Tja dat ligt aan wat je leuk vind, de ene vind Xbox toffere offline games hebben en de ander PS.

    Er is niet echt een bepaald console die beter er in is.
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat ik bedoelde was meer dat als je alleen multiplayer speelt, je het beste een Xbone kan halen ivm de servers
     
  20. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij had het wel gezegd, volgens mij niet bij de e3 presentatie maar de presentatie over hun hardware, zal het wel posten als ik het vind :9

    Edit:
    Eigenlijk kan ik het wel een beetje, let op beetje :+, vinden met rampage, maarja we zien wel.
    Overigens vind ik mallakai en upinsmoke wel een beetje sony fanboyish, misschien zie ik dat verkeerd maar zo'n gevoel krijg ik :p
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2013

Deel Deze Pagina