Strider remake. Demo gameplay ziet er lang niet verkeerd uit. Actie mag nog wel een tikkeltje sneller gaan, maar dat kan ook de vid playback zijn. Ik heb goede herinneringen aan Strider.
Iemand Mars: War Logs gespeeld? Leek me altijd in principe een leuke game en kom er net pas achter dat het een XBLA game is, dus dan wordt de prijs direct aantrekkelijker. Ik kan de metacritic wel checken, maar ik hoopte op wat eigen ervaringen.
Blijft een sexy game, en komt woensdag uit Zou een must-buy zijn voor mij, alleen... 1200 (P) en dan een behoorlijk korte game. Hm...
Ziet er erg tof uit en ook gaaf dat je 2 characters tegelijk moet gaan besturen. Even een trial proberen als ie uit komt!
Eerste review wat ik lees is iig heel veelbelovend: http://www.joystiq.com/2013/08/07/brothers-a-tale-of-two-sons-review-do-not-separate/ Denk dat ik em wel koop. (het is de prijs waardoor ik blijf twijfelen, niet de kwaliteit...)
Dit is toch een summer of arcade game, zit er dit jaar nog een actie aan vast dat je bij aankoop van 2 een derde gratis krijgt of een refund?