Omdat je in de SP niks leert, dus daar kun je volgens mij ook niet slecht in zijn Als het te moeilijk is zet je hem makkelijker en klaar
Als het alleen gaat om een shooter SP uit te zoeken om gewoon de basis van FPS games een beetje te verkennen maakt het niet veel uit wat je kiest.
Dan zou ik gewoon iets kopen wat goede recensies krijgt en je qua setting en verhaal aanspreekt
Vind ik niet, in CoD is het toch vaak zo dat je begint met TDM spelen en later pas door gaat naar de objective game modes
en in die objective modes ga je ook niet veel klaar spelen als je al niet aardig goed bent in de basis
CoD is toch wel echt in alle modes een kwestie van wie het beste kills maakt en de maps het beste kent.
In CoD ben je als beginner al snel een beetje de noob die te vaak dood gaat en daarmee een blok aan t been van zn team is.
In BF kun je makkelijker een positieve bijdrage leveren als beginner.
Volgens mij ook makkelijker dan in Halo. Omdat je in Halo als beginner ook je 1 op 1's niet meteen gaat winnen.
In BF maakt dat niet uit want je kan al heel veel doen zonder ooit in een 1 op 1 terecht te komen
Laatst bewerkt: 29 jul 2013