[Multi] The Elder Scrolls V: Skyrim [Remastered]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 11 jan 2013.

1. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Nexus heeft wat problemen omdat ze zijn aangevallen. Normaal werkt dat downloaden via NMM perfect, en dat is ook zoveel makkelijker dan het handmatigl doen. Als je eenmaal een mod wil uninstallen, dan is het echt geen pretje om dat allemaal weer handmatig te gaan doen.

Je kan ook zelf een Archive maken als je die mod handmatig heb gedownload. Daarna toevoegen in NMM en alsnog via dat progje installen.

Kan je wel deze serie aanraden. http://www.youtube.com/playlist?list=PL96C073B0B8BFC01D Die heeft mij ook erg geholpen met het modden.

2. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Zou het niet via Steam doen. Lang niet alle mods staan daarop en zeker de grotere niet.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Enig idee dan wanneer Nexus weer normaal werkt dan? Ik zou zeer graag de game willen patchen zodat ik me niet hoef te ergeren aan shit zoals op de 360 versie. Misschien dat ik die zelfs wel de deur uit doe dan.

4. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Download die patches gewoon even handmatig nu. Kan je dat wel?

Dan leg ik daarna wel uit hoe het verder moet.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb inmiddels de nexus mod manager al te pakken. Even kijken of dat snel werkt.

Edit: Wanneer ik die patch probeer te downloaden via NMM, dan zegt die dat de server te druk is of de boel niet kan vinden. Heeft dit met de aanval te maken op Nexus of die ik iets fout? NMM staat op C schijf, maar de directory voor de mods wees steeds D schijf aan, op aanraden van een post die ik las via Google.

Laatst bewerkt: 29 jul 2013
  6. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Anders even wachten totdat de Nexus Mod Manager het weer doet? Is erg handig. Gewoon het programmaatje downloaden en dan voortaan bij elke mod die je wilt hebben op 'download with mod manager' klikken. Je kunt activeren en deactiveren wanneer je wilt.

Dat is vooral handig als je conflicterende mods hebt waardoor iets niet niet goed werkt. Met de de manager kan je de conflicterende mod makkelijk uitzetten. Wil je dat handmatig doen, dan moet je wel goed weten wat je met welke bestanden moet doen.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ben inderdaad vooral benieuwd wanneer alles het weer doe ja. Van wanneer was die aanval op Nexus eigenlijks? Als het al een week of langer geleden is zou nu volgens mij alles wel weer moeten werken, tenzij ze onderbezet zijn.

Edit: Yeah: NMM doet het weer!!!

Laatst bewerkt: 29 jul 2013
  8. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Ja ligt idd aan die aanval dat het downloaden niet lekker gaat. Ze zijn bezig om het op andere servers te gooien.

Staan je games op de D schijf? Dan klopt het wel dat NMM die mods daar neer zet.

Paar weken geleden al.

Ah gelukkig maar.

Dat programma is zoveel makkelijker qua installeren en deinstalleren van mods.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ok, maar ik merk nog niet echt verschil met die patch mod erbij en die extra grafische dingen. In de achtergrond wel. Heb alles verder netjes aangevinkt en gecheckt bij waar de game geinstalleerd staat. Daar staan verder alle Nexus mods wel in, maar grafisch merk ik eigenlijks geen verschil met wat ik eerst had.

En hoe zou ik die enorme mod van die 19 jarige kunnen activeren? Heb om dit soort redenen vannacht Skyrim in zijn geheel van mijn 360 geflikkerd.

10. Seh

Seh Guest

http://skyrim.nexusmods.com/mods/37994/?tab=2&navtag=/ajax/modfiles/?id=37994&pUp=1

Manual downloaden en dan:
    -------Installation--------

- Extract the archives contents into "Skyrim/Data" and activate Falskaar.esm.
    - Place above all .ESP files, and below any official plugins. (Update.esm & DLC)
    - Other than that, load order shouldn't matter. Follow other mod's rules when placing it exactly.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik bedoel de installatie niet echt, maar meer hoe ik de eerste quest zeg maar moet starten. ;)

12. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Lees jij de beschrijving niet? Daar staat alles gewoon in hoor.

Je moet naar Riften en daar moet je met iemand praten.

13. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Gewoon lezen Yellow.

Dit staat onder het tabje 'DESC' op Skyrim Nexus.

To start Falskaar, go to Riften and speak with Jalamar. He will either be outside around the market, inside the northern gate, or inside the Bee and Barb. You can also just go straight into Echo Deep Mine, a new dungeon just northeast of Riften.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nou hoouuuuuu. :'-(

Maar bedankt hoor. :+

15. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Je begint echt zwaar lui te worden... :+

16. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    }:]
    :+

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Heb ik vaker last van tijdens de zomer. In het najaar zal ik het proberen in te halen. :+

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    360 versie verkocht! Gestoorde bugs en hello PC versie! \o/

19. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Hello mods_0/\o/

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Precies. Heb het nu wel een beetje door. Ik moet nog even zoeken naar wat leuke Lord of the Rings mods. Ik kan zowel op Nexus en Steam nog geen leuke vinden. Elven armor hoef ik niet, tenzij het Helmsdeep is, want voor de rest lijkt het gewoon op de armor van de elfen uit de game.

En vooral een goede mod met veel bekende filmzwaarden, pijl en bogen en andere armor en vette dingen. _O_

Deel Deze Pagina