Zo'n ding als in een Ferrari 458 zie ik ook wel zitten hoor Maar zelf de soep roeren blijft toch het best he!
Ja, ik weet dat het zo is. Rij namelijk zelf in het echt ook in zo'n auto hahaha Soms is het ook wel lekker om hem door te trappen naar de top van de toeren en dan zelf te schakelen
De auto en de circuitlijsten hebben vertraging opgelopen i.v.m het warme weer. Ze worden binnenkort geplaatst.
We zijn bezig nog met de regels/circuits/auto's aan het maken (vooral in een afbeelding). Tekst hebben we al. Loop allemaal een beetje vertraging op jammer genoeg.
Leuke carlist! Ik heb op dit moment wel een voorlopige favoriet op het oog (is eigenlijk nergens op gebaseerd hoor, meer een gevoelskwestie), maar het hele verhaal van upgraden en tunen moet nog beginnen natuurlijk Benieuwd hoe hoog de PI is waar we naartoe mogen werken, en of er nog extra restricties gelden
Regels zijn af, wordt z.s.m in een afbeelding verwerkt. Circuits zijn ook al uitgekozen. Aantal rondes en de circuitvolgorde moet worden nog bepaald.