Denk eens kijken voor de lol maar ze vervallen best snel volgens mij. Wilde wel vaker wat "kopen" maar altijd of N/A of te duur of waardeloos. 6615 sterren vervallen sinds eh altijd.
Ik heb het ook absoluut niet de hele tijd aanstaan hoor, vind het ook maar irritant dat je die DS de hele tijd stil moet houden. Maar af en toe even een kwartiertje ofzo is wel mooi. (Niet dat ik zo vaak speel ofzo ) Oh awesome. Maar eens kijken hoeveel punten ik nog heb. Hoeveel krijg je ook alweer voor een DS game invoeren?
Gamecard-etui binnen, 1,5 week na bestelling. Zelfde vorm als een 3DS-hoesje. 3 verschillende insteekcovers aanwezig, die je uit de omslag kan halen. Ik ben nu bezig met Mario and Luigi. Paar uurtjes bezig, behoorlijke veel tutorials, maar qua gameplay speelt de game net als andere mario & Luigi rpg's. Stoor me ook niet aan de NL-teksten.
Dat is best wel snel! Inmiddels terug uit het ziekenhuis en heb een gigantische backlog gecreëerd en kan het nog steeds niet aan om te 3dsen... First World problems, hèhè. Luigi is weer beschikbaar bij bol.com
jammer dat je bij sterrencatalogus geen producten met echt geld kan kopen, zie best vaak leuke echte Nintendo dingen. Als Nintendo die prijzen wat opvoert kan ze er nog leuk geld mee verdienen.
Welke sterrencatalogus check jij dan? Dit is voor het eerst sinds tijden dat er weer eens wat nieuws op is verschenen.
Ik denk dezelfde, maar ik heb van alles gezien . Van echte Nintendo knuffels tot een Mario muis , weet ik het. Echt leuke dingen in elk geval. Soms items dat ik denk van "nou daarvoor betaal ik wel 30-40 euro" mja kan niet
Ben een beetje bang dat het een impulsaankoop word. Alhoewel ik me wel vermaakt heb met mijn DS vroeger.. Spoiler Maar dan met flashkaart, kon ik alle games spelen
Nintendo heeft bekendgemaakt dat als je een 3DS XL activeert met Animal Crossing New Leaf je een code kunt aanvragen voor iemand anders. Net zoals met Monster Hunter dus. Krijg zelf dus nog een code!