Volgens mij blijft de maximum prijs die je voor een item kan vragen nog steeds 2 billion. Dus eigenlijk is alles op de gold AH nu waardeloos geworden.
Ja inderdaad, maar in dat artikel word helemaal niet echt gesproken over dat je een miljard kan aanschaffen voor 5 dollar of 5 euro zeg maar. Niet dat ik Diablo III veel gespeeld heb de afgelopen maanden, het is mij zo verneukeratief geworden dat ik er weinig zin meer in heb ook. Ik weet niet precies hoe je aan die berekening komt, maar het klinkt mij zelfs voor Blizzard begrippen te belachelijk. Kom ik aanzetten met Gold in World of Warcraft en ondertussen verkopen ze lekker asociaal in Diablo III. Ook daar heb ik dat wel gedaan, maar wtf maakt het dan nog uit als het nu toch massaal gebeurt en bij Diablo III zelfs door de ontwikkelaar.
Dat snap ik niet waarom ze het wel legaliseren in Diablo III, maar niet in World of Warcraft. Want met Gold in DB III kun je beter worden met je char, maar in WoW ook. Wat voor verschil zit er verder nog in, want je kunt met Gold bij beide games volgens mij ook nog een paar achievements halen, meer niet. Er is mij gezegd dat het om een ander ontwikkel team gaat, maar maakt dat wat uit als het dezelfde uitgever is???
Omdat de RMAH de enige inkomstenbron is? itt WoW waarbij ze al bakken met geld verdienen met subs. Tuurlijk gaan ze de 'makkelijke' manier van gearen pushen bij spelers. Maar serieus, spelen mensen dit nog? Kijk soms wel eens voor de lulz op diablofans en zie alleen de zelfde mensen klagen en fantaseren over patches die de game kunnen fixen. Wat toch niet gebeurd aangezien toffe content bewaard gaat worden voor expansions.
Als dat het enige is zie ik bij WoW het probleem nog steeds niet. Daar verdienen ze bakken met geld ja, maar ze willen altijd meer en dan kan gold een uitkomst bieden. Ook tegenover third party websites, wat ook in die DB III van eergisteren werd gezegd.
Denk ook wel dat het wellicht gaat komen hoor. Heb al ergens gelezen dat ze micro transacties/aankopen in WoW gaan stoppen... Dus vermoed dat het kopen van gold op den duur ook wel op de planning staat.
Ik speelde net een paar uur met wat vrienden de custom game Di ablo in Starcraft 2 en daar zag ik dat dit soort gameplay toch wel tof is in co-op .. Maarja ik ga geen 40+ euro betalen voor wat button bashen en items verzamelen ;/
Net ontdekt dat er zoals bij SC2 een starter edition is , toch wel een erg toffe demo .. Dit spel gaat sowieso in mijn bezit komen
Denk dat de prijsdaling nog wel even duurt. Aangezien het spel nog op de consoles komt. Dan zullen ze de pc versie niet goedkoper gaan maken, want dan verkoopt de console versie niet.
3 keer de demo uitgespeeld ;/, hoe zijn de andere acts? en waarom is act 1 zo makkelijk met 4 man. Ik dacht dat je met meer allies meer tegenstanders had maar we rennen er praktisch doorheen.
Wacht tot je inferno hebt vrij gespeeld, dan roep je wel anders. En met vier man vind ik dat ook niet zo gek, dan zijn er altijd wel 1 of 2 die weten wat ze doen. Vijanden zijn trouwens wel 4x zo sterk, en 3x bij 3 man en zo verder.
De demo is idd makkelijk, maar act 1 op normal mode is gewoon een eitje (behalve die klote stieren, maar die kom je pas tegen als je voorbij de Skeleton King bent gekomen, waar de demo eindigd ). In act 2 begint het lekker lastig te worden, soms frustrerend met tegenstanders die je van alle kanten bestookt Het echte spel begint pas op Inferno. Zelf speel ik het spel met een vaste groep vrienden op MP7/8 en dat is nu lekker pittig om te spelen
Achja, we hadden vaak zoiets van "huh zijn de tegenstanders NU alweer dood?". Een persoon van de groep raakte zelfs gefrustreerd daarover. En dat terwijl we weinig dungeon crawling ervaring hebben. Btw hoe zit het als je de startership edition hebt en je de game dvd uit de winkel haalt, hoef je dan alleen maar de game key uit 't doosje te halen voor de upgrade of moet je hem herinstalleren?