1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Windows 8 (deel 2)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 23 mei 2013.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Verpest dit topic niet met zo'n crap franchise, man. :+
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Kan ik er wat aan doen dat Mirrors Edge geen W8 game heeft! :+
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Wel een iOS game, die was best tof. :cool:
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat ze dat dan eens snel porten naar de W8 store. :mad: Ik wil het ook spelen.
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Moet niet al te moeilijk zijn op Windows Phone 8 is hij ook. :+ En die draait op dezelfde kernel als W8.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [​IMG]

    Fruit Ninja speelt trouwens best lekker. Niet verwacht.
    Op het kleine minpuntje na dat ie na de Arcade mode altijd vastloopt 8) (net de leukste mode).

    Iemand wat Ty heeft gekocht? De moeite waard? Is nu een 25% launch sale...

    Haha, sorry dat ik het nu de hele tijd over games heb in een OS topic, maar ik kan het nergens anders kwijt. :+
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wel grappig, IGN US vindt Halo: Spartan Assault niet zo bijzonder... met name de controls vinden ze slecht, maar de 'filmpjes' vinden ze goed? 8) Mijn stuk op IGN Benelux is precies het tegenovergestelde. :lol:
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Maakt toch niet uit, dit topic heb ik gemaakt over alles wat met W8 te maken heeft dus ook games. :)

    Jammer dat ik niet even een demo kan spelen op mijn WP8 (heb Windows 7 nog op mijn pc dus nog geen Windows 8 ) van Spartan Assault krijgt namelijk over het algeheel hele positieve reviews, het is 1 van de weinige games op WP die geen demo versie heeft.
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Jammer dat er niet 1 buy systeem is. Ik wil niet 2x spartan ops kopen, heb dat wel met Rayman gedaan.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Serieus is dat er niet? 8) Dat is wel erg dom idd, dus dan moet je ook dubbel die achievements halen. Je zou toch denken voor een bedrijf al MS dat ze dit wel goed hadden uitgewerkt zodra je een app koopt op Win8 of WP8 dan zou deze op allebei hetzelfde moeten zijn en dus ook dat je niet twee keer hoeft te betalen.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je moet ze apart kopen, je progress wordt wel overgezet, maar Achievements kan opnieuw apart halen. 8) Heel gaar.

    Game heeft ook ander logo etc.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Maar uiteindelijk is het toch precies dezelfde game als op WP8? Of is het net wat anders?

    Hoop dat ze zulke dingen in de toekomst wel even gaan veranderen, lijkt mij ook niet zo heel erg lastig om dat in het systeem van de Marketplace in te bouwen dat hij ziet van "je hebt de Win8 versie al, dus dan hoef je niet ook nog eens de WP8 versie te kopen" dit zou alleen maar te goede moeten komen voor MS zo stimuleer je klanten van een WP8 of Win8 device alleen maar tot het kopen van een Windows product lijkt mij.
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Over dom gesproken... Spartan Assault werkt niet met de X 360 controller.
    Een Microsoft game. Een twin stick shooter. En het werkt niet met een controller. Lekker hoor. :+
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    windows phone en windows 8 zijn twee verschillende werelden .. dus 2x kopen helaas
     
  15. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Helaas, ik vind het eeuwig zonde dat ze het op beide platformen uitbrengen en dan 2x geld ervoor vragen. Maar wel save games sharen?
     
  16. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat klopt niet helemaal ze hebben dezelfde kernel dus het poorten van apps zou een "piece of cake" moeten zijn. Dat was namelijk ook de reden waarom MS van kernel is gewisseld inplaats die van CE kernel in WP7 gebruiken ze nu NT dit zou er voor moeten zorgen dat MS het uitwisselen tussen verschillende opties vloeiend zou moeten gaan. Vind het nogmaals erg slecht dat ze dit nog steeds niet op orde hebben.

    Bron: Engadget

    Edit: En ik heb het hier boven dan alleen over het poorten van apps, maar vergeet ook niet dat de Marketplace ook hetzelfde principe is dus ook dit moet in mijn ogen gewoon gelijk getrokken worden om populariteit te winnen. Waarom zouden anders mensen die een WP8 toestel hebben specifiek voor een ander Windows product gaan als het toch niet gelijk getrokken is. Echt dat ze dat zelf niet hebben kunnen bedenken daar bij MS. *schudt hoofd*
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2013
  17. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Het delen van savegames tussen twee platformen is makkelijk. Je zorgt gewoon dat beide versies van de app dezelfde savefile structuur gebruiken. De ontwikkelaar moet het echter wel even doen. Je kunt ook wel savefiles sharen tussen Android, pc en iPhone als de ontwikkelaar dat wil. Kernel heeft daar niets mee te maken ;)

    Ik heb zonet de Surface RT 32GB + Zwarte touch cover besteld via surfspot. 260 euro vind ik niet veel voor zo'n apparaat. Later misschien maar eens upgraden naar een Pro, maar die heb ik momenteel nog niet nodig.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2013
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ikheb Het nu op mijn laptop met touch.. maar de ergernis word groter en groter...
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik heb het niet over save games delen, het gaat er mij om dat WP8 dezelfde kernel heeft als Win8 maar dat Microsoft er tot nu toe dus niet ingeslaagd is het geheel door te trekken op 1 lijn. ;)
     
  20. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hoe zit dat met apple?
     

Deel Deze Pagina