Kap nou eens met dit topic vervuilen! Eerst dat gejank over Michael en nu dit. Ga toch lekker ergens anders je frustratie uiten. Verstuurd vanaf Oppo Find 5
Waar slaat dit op? Ik zeg gewoon wat en dan ga JIJ weer lopen zeiken. Als je niks positiefs te zeggen heb ga dan weg van dit forum. @mods doe hier a.u.b wat aan iedereen is zijn gezeik zat...
Ooh en nu zielig de mods erbij halen.. hoe diep kun je zinken. Ik geef je alleen advies dat je wat meer op je leestekens en dergelijke moet letten, vrij normaal lijkt me. En ik heb niks positiefs te zeggen? Jij bent degene die in een GTA V topic even komt melden dat je RDR zo fantastisch vind, slaat ook weer totaal nergens op. Ik heb niks tegen jou hoor beste knul, alleen het gebrek aan leestekens irriteerde me mateloos bij jou posts. :b:
Bravo, jij kent je plaats. Ik speel geen schooltje, maar als iemand continue gebrekkig Nederlands zit te typen mag daar best eens wat van gezegd worden. Normaal gesproken is dat de taak van de Mods, maar aangezien hun de beste man er niet op wijzen voelde ik me verplicht om het te doen.
Kneus. Forum is zonder hoofdletter. Nederlands is het in plaats van nederlands, en bij ipv moeten er punten tussen.
Laat het maar hoor. Report en wegwezen ermee. Met zulke mensen moet je geen gesprek willen voeren. Blijkbaar aandacht tekort/frustratie te veel. Ik hoop nu alleen wel dat de mods het nu niet bij een ow laten. Verstuurd vanaf Oppo Find 5
Jouw is gewoon goed Maar gewoon geen aandacht aan besteden eb de report knop gebruiken, vervuil dit topic niet langer, dat is het niet waard.
Ach joh, ik gun deze psychotische persoon best zijn compulsieve aftrek momentje voordat hij morgen voor de trein springt