[Multi] Mass Effect [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Yellow 13, 28 feb 2013.

1. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik heb met mijn Femshep altijd een relatie met Liara....ik kan haar niet weerstaan, ze is echt té schattig!
    Ook leuk om haar te zien veranderen door de3 games heen;
    deel 1 is ze een beetje een professorisch tutje, in deel 2 al wat meer baas, en in deel 3 is ze gewoon cool.:thumbs:

Als je van een goed verhaal in games houd (en dat doe je als je ME vet vind) dan MOET je die serie gespeeld hebben!
    Uncharted = _O_

Speelt natuurlijk hetzelfde, maar de female stem heeft echt zoveel meer emotie dan die monotone male....werd daar na een paar uurtjes echt van geirriteerd; game opnieuw opgestart en als female verder gegaan, en nooit meer anders voor mij!:thumbs:

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan ga ik bij mijn volgende Playtrough ook maar eens een Femshep beginnen. En ik vernoem haar wel naar een jeugdvriendin ofzo. :D

3. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Of je laat haar gewoon Jane zoals ze nu ook heet....maakt verder toch niets uit, want de voornaam wordt voor de rest nooit gebruikt.:9

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, dat is waar. Het kan best zijn dat als dit mij bevalt, ik in meer games een fem kies. Ik spreek wel veel mannen online die het leuker vinden om met vrouwelijke characters te spelen dan met mannen. Dus wie weet bevalt Jane wel. :9

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Met Jane Shepard bezig aan de game. Net begonnen, benieuwd of de relaties ook een leuke twist kennen. Wie kun je als Femshep in Mass Effect I allemaal romancen???

6. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Toch maar nu aan een playthrough begonnen:+

Het einde nadert voor mij nu bijna met ME3. Alleen The Citadel DLC en de laatste 2 Priority missies nog. Dan neem ik wel even een lange pauze van die games. Anders is het wel erg snel om weer een nieuwe playthrough te beginnen. Alles staat nu nog fris in het geheugen.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, inderdaad. Ik zal alleen even uitzoeken wie je allemaal kunt romancen als Jane Shepard in Mass Effect I.

8. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Liara en Kaidan.

Same here.

Met mijn volgende PT ga ik de boeken en comics icm de games spelen/lezen, in chronologische volgorde.:cool:

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Alleen die maar? :mad:

10. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Niet genoeg? Slet.:+

Bij Male zijn het er toch ook maar 2?
    Liara en Ashley...

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, dat klopt. Naja, in Mass Effect 2 kun je vreemd gaan en heb je ook meerdere mogelijkheden. :+

12. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Valt me trouwens wel op nu ik alle 3 de games heb gespeeld, dat Liara toch de meeste opties heeft qua romances. Ze duren altijd langer dan de rest en zijn toch ook specialer.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Je moet Tali eens proberen in Mass Effect II, III weet ik niet of het kon. Tali is heel zielig, maar tergelijkertijd ook vertederend. ;)

14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, in 3 kan dat ook; sterker, als je het goed doet, krijg je eindelijk haar gezicht te zien!

Tali kan echter alleen als male.
    (alhoewel, als je als femshep dezelfde dingen doet/zegt komt er in ME2 wel een moment dat ze bijna toegeeft verliefd op je te zijn maar wordt het een beetje weggemompeld.....heel apart stukje was dat!)

Ik heb Tali gekozen in mijn PS3 playthrough, toen was ik male....heb me echt door die games moeten worstelen vanwege die stem van de male Shep...maar ja, ik wilde per se Tali ook een keer als romance hebben gehad.
    Maar toch miste ik Liara. Tis een schatje.:9

Nooit meer male, en altijd Liara!\o/

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Liara's vader al ontmoet? :+

Wat ik wel mooi vinden is die stukken tekst die je mist als je geen femshep speelt. En dan vooral van karakters als Kaiden. Net Eden Prime gehad en zocht hem op in de mess, maar hij had echt niet de standaard tekst die Ashley heeft als je een male shep speelt. Dit maakt het voor mij als fan al waard om door te spelen.

Ik weet alleen totaal niet wat ik nu moet doen op Virmire straks. :'-(

16. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Yep. Leuk stukje! Kun je heel lang rekken, en komen dan echt leuke stukjes voorbij als je erbij gaat staan.:lol:

Dat is en blijft voor mij ook altijd lastig....al kies ik steeds vaker voor Kaidan.
    Ja, tis een knuppel, maar in deel 3 heb je echt iets aan zijn powers, aan die van Asheley niet.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Tsja en ik haat Ashley's rol in Mass Effect III. =( Udina ook trouwens.

En ik denk dat ik de council laat stikken in deze game, ashley misschien ook. Hoe pakt het dan uit met Kaiden in Mass Effect III?

Ik sla Mass Effect II over trouwens, minste van de III.

18. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Damn zat er gisteravond aan te denken.

Ik ben nu bij het einde van ME3 en heb dus echt alles gedaan van ME1, ME2 en ME3.

Maar echt man. Deze games komen toch wel heel erg dichtbij mijn favoriete games. En dat zijn de Fallout games. Echt sinds een half jaartje speel ik die Mass Effect serie, en op de een of andere manier heeft het toch wel een speciaal gevoel achter gelaten. Dat doen juist heel weinig games met mij.

Het is eigenlijk net zoals Fallout. Als ik het eenmaal heb uitgespeeld, dan wil ik meteen weer opnieuw beginnen

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ken het.:9
    ~
    Maar ik doe bewust even een pauze inlassen, zodat het wel leuk blijft.
    ME1 bv ben ik echt wel een beetje beu nu...gameplay van 2 en 3 zijn toch een stuk fijner/soepeler.

EDIT: ha, toffe avatar-pic Yellow!:thumbs:
    Hoe bevalt de femshep tot nu?

Laatst bewerkt: 3 aug 2013
  20. SoleSurvivorN7

Leuk Bevonden:
    222
    Hahaha ja in Fallout is het bijvoorbeeld toch anders, omdat je steeds weer nieuwe dingen ontdekt. Ik las ook een pauze in hoor als ik ME3 uit heb gespeeld. Zelf vind ik Mass Effect 1 ook lastig, aangezien 2 en 3 idd een stuk fijner/soepeler spelen.

Wat ik eigenlijk zou willen, maar dat gaat nooit gebeuren. Is een open wereld game zoals Fallout, maar dan in de wereld van Mass Effect. Gewoon eigenlijk een open wereld Mass Effect game. Dat zou ik echt fantastisch vinden.

Deel Deze Pagina