Joah, weer een update voor Most Wanted. Come on. Ik mag toch zwaar hopen dat Sony dit allemaal in orde heeft met PS4, eigenlijk het enige wat me tegen zou houden om een PS4 te kopen. Machtig wat een kut systeem heeft PS3 zeg.
Echt, 2gb update van Most Wanted... De update kostte mij al een uur. Ben je eindelijk klaar met downloaden en vervolgens installeren, start je de game.. UPDATE... Hahaha, ps4 moet dit zeker niet hebben..
Weet Iemand waarom de updates voor de ps3 games zo idioot groot zijn? Je hebt vaak games van 6gb die een update van 2 gbnodig hebben terwijl de updates voor de 360 vaak niet meer dan 20 seconden duren. Irriteer me er nu wel aan. Denk je een game te kunnen spelen ben je 2 uur verder aan updates en installaties. Dit nog nooit op de 360 meegemaakt. Op de ps3 moet je dus uren voor het gamen al checken op updates etc..
lol, dan had je ook echt zin om de game te spelen. Gelijk maar weer eraf donderen. Ik ga altijd op mijn laptop/vita/whatever iets anders doen en zie wel wanneer het klaar is.
Dat is denk ik ook de voornaamste reden voor die Auto-update optie van Plus....kun je zelf instellen wanneer updates geinstalleerd worden. En ja, het is idd kut, zeker als je denkt snel effe een lekker potje te kunnen gamen. Waarom, geen idee.... PS4 heeft dat als het goed is niet, aangezien je tijdens het downloaden al kunt gamen, en op de achtergrond kunt downloaden etc. Sony weet dat het daarin faalde met de PS3 en weet ook dat ze dat met de PS4 niet kunnen maken, want dan gaan ze veel klanten verliezen. (Cerny heeft het daar ook over gehad als ik me niet vergis op de 'reveal' van de PS4)
Natuurlijk is de PS4 daar beter in. Zelfs de Vita is er al beter in (ik haal zelfs hogere downloadsnelheden op dat apparaat dan op de PS3 )
Ik ook hoor, als ik alleen maar voor mijn tv zou zitten kijken naar een balkje zou ik mijn PS3 al kapot hebben gemaakt. Net zoals met trophies, gewoon minuten aan het laden om je trophies te bekijken.
Scheelt vaak als je dat een keer helemaal laat laden; dan gaat het de keren daarop een stuk sneller. Ik klikte het eerst ook altijd maar weg omdat het te lang duurde, maar dat hielp wel. En idd, op de Vita gaat ook dat een stuk sneller! Gebruik de Vita zowieso ook als ik een berichtje wil sturen; zoveel makkelijker dan op de PS3.
Journey is nu EUR 6,49 en EUR 5,84 voor Plus gebbruikers. Aanbieding is geldig van 07-08-2013 tot en met 09-08-2013 (Was €12.99), maar is nu al afgeprijsd. https://store.sonyentertainmentnetw...rney/cid=EP9000-NPEA00288_00-JOURNEYBUND00001
Pff, ooit moet het er toch van komen met Journey... Voor de zoveelste keer maar weer overwegen of ik het ga kopen. 5.84 is wel een kut bedrag; je kan alleen maar per €5 toevoegen aan je portemonnee, dus dat moet dan gelijk een tientje worden...
Je kan via de console ook het exacte bedrag betalen, maar volgens mij werkt dit enkel als je helemaal geen tegoed meer hebt. Heb je wel nog tegoed dan krijg je idd die opties van 5,10 etc. Ik heb echter al 2x het exacte bedrag kunnen toevoegen toen ik geen tegoed had.
journey moet je gewoon een keer kopen en meteen uitspelen als je een middaag niks te doen hebt is echt de moeite waard wtf is het trouwens met de gruwelijke texture pop in in Spec ops op de PS3 had daar op de 360 totaal geen last van
Het is gewoon zo moeilijk voor te stellen wát het is wat de game zo goed maakt. Ik heb hier in dit topic al vaker over gehad, maar goed... het is denk ik iets wat je moet ervaren om te weten waar de hype vandaan komt. Trailers etc helpen me niks. Je ziet gewoon een gozert/dame met een lange sjaal over zand surfen. Jottem! Walking Dead kon ik als outsider nog begrijpen, maar dit... Wat is de gameplay? Wat moet je doen?
Tis maar 5 euro Gewoon doen. Als je het kut vindt, dan weet je dat ook weer en kun je verder met je leven