[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

1. Master Of Blades

Master Of Blades aka BonkMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Voor het eerst twee games die voor mij interessant zijn bij Games with Gold. De meeste heb ik ooit al gespeeld of helemaal niet mijn ding (dat Defensive Grid arcade spel).

Dead Rising 2 is een spel wat nooit mijn voorkeur heeft gehad, maar ik toch eigelijk wel vet vind om een keer te spelen. Als het gratis is, dan gaat dat dus wel gebeuren :p

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Next-gen Bully, jaaaaa.

3. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
  4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    HELL FUCKING YES!!!!!

Ik had echt eerder een Red Dead 3 verwacht...maar ik zie serieus liever een Bully 2 eerst. Niets is natuurlijk 100% zeker, maar het moet haast wel, toch?

Laatst bewerkt: 30 jul 2013
  5. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, doe ook maar next-gen Red Dead. _O_

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja eigenlijk zijn het allemaal ook no brainers. :)

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik moet het nog maar zien met Red Dead next-gen. Tuurlijk gaat het weer een knaller van een game worden, maar zo'n impressie als Redemption gaat die titel nooit meer maken. Of ze moeten het in een andere tijd en andere omgeving af laten spelen.

8. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Red Dead Revolution _O_

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Aan wat voor tijd en omgeving denk jij dan? Ze kunnen er imo niet veel kanten mee op voordat het de feel van een western verliest (ok, met de tijd kunnen ze wel wat, zolang het maar niet moderner wordt :p)

10. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Beginnen waar RDR ophield lijkt me wel wat, dus begin van de industriële revolutie :) Dat stadje aan het eind was echt awesome.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat stadje was awesome omdat het zo uit de toon viel tov de rest van de map. Ik zou niet de hele game zo willen.
    Ik vond het al jammer dat de telefoon en auto in opkomst waren, moderner zou het van mij absoluut niet hoeven.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hoop dat ze gewoon teruggaan naar het Wilde Westen zoals in Revolver. Of tijdens de Burgeroorlog.

13. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Cliffy is eindelijk weer eens met wat nuttigs bezig.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kan niet zeggen dat dat gelijk mijn interesse wekt. :+

15. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Voor concept art is het eerder lelijk te noemen. :+ (niet dat ik het beter kan hoor) Maar meestal ziet concept art er echt gaaf uit, dit ziet er inspiratieloos uit.

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    [yt]6-bIrUOq6Rg[/yt]

Is nog geen topic van, wat voor een cult game gaat dit worden zeg. 8)

17. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Wolfenstein: The New Order Delayed Until 2014

While fans attending QuakeCon down in Texas this weekend are no doubt excited for the opportunity to hear about, see, and even play some of the the latest titles in Bethesda's lineup, Wolfenstein fans got disappointing word today that the latest entry in the long-running franchise, The New Order, has been delayed.

As confirmed by Bethesda's Pete Hines on Twitter, Wolfenstein: The New Order will now ship in 2014 on all platforms. Apparently, the folks behind the project "felt it deserved some additional time for polish."
    Obviously, it's always better to get a finished product that the developer and publisher are happy with than something earlier that doesn't live up to the quality standard, but from what you've seen so far of Wolfenstein, are you thankful for the additional development time or disappointed by the delay?
    Check out my E3 All Access interview with The New Order's Creative Director, Jens Matthies to get some insight into the project before you leave your thoughts on the delay in the comments below.

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Fuck yeah :D

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    [yt]tzlVkkAl2bA[/yt]

Zonde dat de game niet meer komt. Vast nog een vroege build, maar had tof kunnen zijn.

20. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Microsoft overweegt virtualrealitybril

Microsoft heeft een patent geregistreerd voor een virtualrealitybril. Dat gebeurde in januari vorig jaar, maar het patent is donderdagnacht pas openbaar gemaakt. De bril zou onder meer stemmen, gezichtsuitdrukkingen, de kijkrichting en andere mensen kunnen herkennen. Microsoft heeft nog geen virtualrealitybril aangekondigd.

In het patent wordt een scenario beschreven waarin het display een afbeelding of video aan het zicht van de speler toevoegt. Dat zou betekenen dat de virtualrealitybril van Microsoft meer lijkt op de Google-bril dan op de virtualrealityhelm Oculus Rift. Al zou de bril van Microsoft wel over bewegingssensoren beschikken, wat doet denken aan de Oculus Rift.

Het document beschrijft verschillende functies van de bril. Zo zou de bril een camera kunnen bevatten die gericht is op het oog van de gebruiker. Niet alleen kan de kijkrichting gevolgd worden, ook zou op die manier de gebruiker herkend kunnen worden. Camera's aan de buitenkant van de bril zouden de omgeving kunnen scannen en bewegingen van andere personen herkennen.

Vorig jaar juni doken geruchten op in Amerikaanse media over speciale brillen van Microsoft met de werknaam Fortaleza. Tijdens het gamen zou de speler extra informatie moeten binnenkrijgen via de bril.

Deel Deze Pagina