De eerste grote Nintendo titel komt in spring 2014, en dat is Mario Kart. Dat is nog heel wat maanden. En nee, SM3W en DKCR zijn geen grote titels.
Geen DKCR, maar Donkey Kong Country Tropical Freeze in November [yt]DueE8vJXpo8[/yt] Deze maand Pikmin 3 + Luigi + Earthbound gekocht Oktober Zelda WW November Donkey December Mario 3D Dus nog 3 games te kopen dit jaar, hopelijk komen er nog wat eShop games bij. Ik vind het echt super om de nintendo games in HD te spelen. Can't wait.
Het is trouwens wel grappig om te vermelden dat Nintendo gewoon een kwartaalwinst van 66 miljoen heeft gemaakt.
Tuurlijk, de 3DS loopt als een trein. De WiiU gaat eind dit jaar op stoom komen, ze zijn niet gek bij Nintendo!
Het is mooi dat ze in de handheld markt nog gewoon de baas zijn, we hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat ze op korte termijn Sega achterna gaan maar ze moeten zich wel even goed achter de oren krabben wat de WiiU betreft want uiteindelijk zullen er wel wat games gaan komen maar nu de next-gen al zo dichtbij is geloof ik niet dat ze het success van de Wii ook maar enigzins gaan benaderen met de WiiU
De gamepad is gewoon ook totaal geen succes gebleken. Waar mijn Wii hier best vaak heeft aangestaan voor mijn ouders is na day one de Wii U nooit meer gebruikt. Komt natuurlijk ook door de games, maar echt bijzonder is dat ding ook niet.
Zelda, Mario , Donkey Kong...dat zijn uiteraard DE grote Nintendo titels. Ongeacht of jij Modder-Eter, het een grote titel vindt of niet...zijn dat wel gewoon grote releases. Verder ben ik het wel met jullie eens hoor. ;-)
Ik eis dat Wind Waker gratis wordt voor iedereen die de Wii U op de launch heeft gekocht! Ambassador program V2.0.
Morgen (7 Augustus) een Nintendo Direct met updates voor games voor de Wii U en 3DS die nog dit jaar komen. http://www.gamespot.com/news/wii-u-3ds-nintendo-direct-tomorrow-6412573
Prima Nintendo Direct. Alleen vind ik het raar dat ze zo opscheppen over al die indie games, maar niet gewoon even wat klappers zoals Watch Dogs, Call of Duty Ghosts, Splinter Cell, Assassins Creed etc onder de aandacht brengen? De 3rd party support is schaars, maar wat er komt laten ze ook nooit echt zien in de directts volgens mij!?
Denk omdat ze vinden dat dat meer aan de Publisher zelf is (en daar geef ik ze wel een beetje gelijk in, al zou je als Nintendo zijnde op dit moment alles moeten prijzen wat er uit komt op de Wii U).....de pubs maken toch wel reclame voor die games. Wel leuk trouwens dat Rayman weer iets eerder uitkomt! 29 augustus nu!