[Centraal] Playstation Store [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WinterBase, 4 mrt 2012.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik zit nog steeds in level twee, snap niks van de game. :+

2. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Most wanted update duurde hier maar 20 minuten

3. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    iDeal

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het minimale bedrag wat je toevoegd moet €5 zijn alles daar boven wordt passend betaald. Iig via cc

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Kopen als je de game niet hebt! Anders kom ik jullie stuk voor stuk opzoeken terwijl je slaapt. :mad:

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Sexy. Altijd al gewild dat je dat kwam doen.
    Zeg, zo ga ik toch niet met mijn geld om 8) Kan ik het net zo goed door de wc spoelen.

edit: hey, wat is dit nou?
    Ontgrendelen? Is dat normaal niet datgene wat je downloadt om een demo om te zetten tot full game? Eh, hoe kom ik daar aan?
    Zal wel een foutje zijn ofzo (en dus niet werken). Morgen eens checken of het bruikbaar is.

7. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Journey in 1 ruk uitgespeeld....wow wat een pareltje. Daarna wilde ik nog even wat gaan rondkijken in mijn tweede playthrough en alvast een stukje spelen, maar samen met een andere speler de tweede playthrough ook in 1 ruk gedaan haha. Eerste game die ik gelijk 2x helemaal doorloop _O_

8. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Hoe lang doe je over Journey?

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er is mij verteld dat de game zo een uur of 2 duurt.

10. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Denk rond de 1,5 uur / 2 uur de eerste playthrough, tweede playthrough ging iets sneller omdat ik wist wat ik moest doen. Zitten echt een paar awesome momenten in de game.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En voor de zoveelste keer in dit topic vraag ik; wat is het precies voor game? :+ Een platformer? Puzzels oplossen?
    Wat maakt het online gedeelte zo uniek?

12. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Moeilijk om de game in een hokje te plaatsen. Er zitten wat puzzels en platform gedeeltes in maar om de game een platformer of puzzelgame te noemen hmmm. De titel zegt eigenlijk wat de game is, een reis, en eentje die je gewoon moet ervaren.

Het online gedeelte moet je eigenlijk ook gewoon ervaren, gewoon spelen deze game Dulle!

Laatst bewerkt: 3 aug 2013
  13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik was vanochtend bezig met de game te kopen, maar toen liep de PS3 vast. Zou dat een teken zijn? :+

Ik zag inderdaad wel dat je precies kunt betalen met iDeal. Heerlijk; dat kan op de Vita niet. :D

14. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Haha laten we het er maar op houden dat dat je eerste proef is van je reis :p Maar serieus eens proberen, hij is maar EUR 5,00. Ik ga vanavond sowieso nog een 3e keer spelen voor wat trophies, maar heb ook alweer zin in de reis :)

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    God, wat duurt dat betalen lang. Ik zit al een paar minuten te wachten op het volgende scherm.
    Is dat nog een teken?

:+

16. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Geen idee...met cc gaat het altijd supersnel...paar seconde...

Mag ik vragen waarom je geen cc hebt Dulle? Ik gebruik het bijna nooit, maar soms is het toch wel handig (zoals bv koopjes bij amazon)..

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mja, altijd opgevoed met CC's ZIJN EVIL!
    Nu weet ik wel dat dat niet zo is, maar het zit er zo in geslepen en een CC is maar zo zelden nodig dat ik er nooit alsnog een heb aangevraagd.

Ik zit nog steeds te hopen dat Amazon naar NL komt. :+ Ik dacht vorig jaar zoiets te hebben gelezen...Dat is eigenlijk de enige winkel waardoor ik steeds in de verleiding kom voor een CC, de rest is goed te doen met Paypal.

(nog steeds het iDeal scherm aan het laden... wtf)

18. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Bleef bij mij ook een keer hangen in het laatste scherm om de betaling af te ronden. Heb toen gewoon gecancelled en betaling had die gewoon verwerkt.

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zo ver kom ik niet eens. Ik moet bij iDeal mijn bank selecteren, en dan... niks.

edit: Bedraad en draadloos geprobeerd.

20. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zijn ze ook, als je er als een Amerikaan mee omgaat.:+
    (heb eens een gesprek gehad met een Amerikaan, daar wordt het echt verheerlijkt....geen geld? betaal met cc! is je max bereikt? Neem een andere cc!! en dat keer 5!!|:- Wordt zelfs als pluspunt gezien als je een cc hebt en je schuld is niet te hoog....want dan kun je met geld omgaan....raar land soms.)

Ik heb em eigenlijk ooit aangevraagt puur omdat ik comics uit de USA wilde kopen, die ze hier niet hadden...heb echt complete series daar gekocht.:+
    Sinds ik op mezelf woon, is het wel eens handig als je salaris nog niet binnen is, en de wasmachine ofzo gaat stuk; betalen met cc, dan komt de rekening wat later, als je wel je salaris gestort hebt.:thumbs:

Klopt, maar eigenlijk ook niks meer van gehoord sindsdien...zou wel leuk zijn, en een goede concurent voor dure Bol.

dat lijkt mij niet goed. Cancelen, en nakijken of het al van je rek af is.

Deel Deze Pagina