[PS4] [PS3] Ninokuni: The Another World

Discussie in 'Games' gestart door HanTheMan, 24 jun 2010.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Wilde hem laatst ook downloaden voor die prijs op PSN.... blijkt dat ik niet genoeg HDD ruimte heb! Het spel past gewoon niet op een ouder 40 GB model, dus ben ik verplicht een disc versie te kopen. Heb daar wel mijn online $$$ balans eerst voor moeten aanvullen. Doh!

Klinkt allemaal aardig, maar waarom zijn velen tussendoor gestopt? Meen het ook ergens in een review te hebben gelezen dat het midden gedeelte niet zo interessant is, maar het spel wel opbloeit richting de laatste akte.

Laatst bewerkt: 30 jul 2013
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    het kwam bij mij echt door een difficulty spike die ik niet helemaal kon volgen, het was net of ik te vroeg op een bepaald punt was aangekomen maar ik had zowat alle sidequests gedaan

misschien suck ik gewoon

ik vond het ook geen game waar je dan voor gaat zitten om er doorheen te bikkelen, daar is het combat systeem niet nauwkeurig of voorspelbaar genoeg voor

zoveel tactiek zit er ook niet echt in

ik was gewoon lekker het verhaaltje aan het beleven en ineens moest ik keihard aan de bak, had ik geen zin in :+

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ben gestopt omdat ik andere games leuker vond op dat moment. Ik ga binnenkort wel verder. Zo geweldig is hij nou ook weer niet.

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Precies. Voordat de game uitkwam was het echt een hype rondom deze game; iedereen was betoverd door de mooie anime stukjes erin....wat je in de game zelf bijna niet tegenkomt! Dat vond ik toch wel een tegenvallertje....

Ik ben echt blij dat ik me in heb kunnen houden en de Limited sealed voor 180 heb kunnen verkopen.

Bij mij kwamen er op een gegeven moment gewoon andere games tussen waar ik net effe wat meer zin in had....maar ik ga hem zeker wel uitspelen, maar met Tales of Xillia deze maand, wat er nog gaat komen, en wat ik nog moet......pff.....kan wel eens effe gaan duren ben ik bang.:'-(

5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Wat is de beste rpg voor de ps3 die de 360 niet heeft?

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ach ja, Tales of Xillia. Vind de andere Tales... games ook erg leuk, dus dan toch maar even geen Ni No Kuni. ;)

Hoe mooi ik hem ook vind, iets zegt me dat ik hem tussendoor ook ga weg leggen. De kindvriendelijke toon is nog tot daar aan toe. Maar als ik filmpjes van gevechten zie, battle je zelfs op de hogere levels nog met rodents, tegen rodents. Ik hou meer van een klassieke fantasy stijl, waarbij de beesten er "gewoon" monsterlijk en gevaarlijk uit zien. Ze mogen van mij ook een stukje groter zijn. Een kwestie van smaak dus.

EDIT: ziet er weer stoer uit. Combat is altijd fun in Tales. Waar is hier de Xillia topic? :D Die Engelse dub is wel weer lekker gaar. Volgens mij gebruiken ze altijd hetzelfde meisje voor de verplichte piepstem (fan favourite ongetwijfeld).

Laatst bewerkt: 30 jul 2013
  7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Komt over anderhalve week pas hier uit, maar ik zou zeggen Tales of Xillia.
    Daar verwacht ik veel van, de Tales games zijn IMO beter dan de laatste 4 FF games.

De PS3 heeft een hoop JRPG's en niet dat ze slecht zijn, maar echte must buy toppers zijn het niet IMO.

8. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Heb me er nooit zo in verdiept omdat ik geen ps3 had, zag wel veel jrpg's maar idd niet echt titels die er boven uit steken behalve ni no kuni. Geen Blue Dragon of Lost Odesey oid, die vond ik echt vet op de 360.

9. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan moet je Tales of Vesperia ook eens proberen op de 360; beste in de Tales games tot nu toe (ben ook benieuwd of Xillia daarin verandering kan brengen....).

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    :cool: Heb Ni No Kuni al binnen van play-asia, best snel voor hun doen. Vandaag meteen nog mee beginnen :cool:

Kreeg vandaag alleen ook Uncharted, 1,2, 3 en Resistance 3 binnen. Choices :D

11. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Dan zou ik beginnen met Ni No Kuni, want als je Uncharted opzet, wil je niet meer stoppen.:)

Resistance heb ik nooit iets aan gevonden....

12. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ni nu kuni is echt Nice :cool: Je speelt gewoon een cartoon. Dacht zelfs dat ik nog naar een filmpje zat te kijken maar was gewoon weer ingame :D zat ik nog te wachten om verder te spelen.

Erg vet. Wel even wennen dat tijdens gevechten het gevecht gewoon door gaat als je bv een spell of food wil pakken. En het is niet turnbased ofzo haha, even wennen.

13. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Verlavende game :D Begint me iedergeval nog niet te vervelen na 17 uur gespeeld te hebben. Ben ook nog niet de difficulty spike tegen gekomen. Wanneer komt die ongeveer? :D Kan ik me vast voorbereiden om te grinden.

Deel Deze Pagina