1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Meestal (99%) als er een pricedrop is, is dat 50 euro.....maar Dulle en ik (en vast iedereen met een Vita) willen eigenlijk liever een pricedrop op de memcards, die prijs is echt idioot debiel hoog.:mad:
     
  2. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Oke dan ga ik daar op hopen. Een pricedrop op de memcards is daarnaast ook niet verkeerd :+
     
  3. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik zou J&D even niet kopen, die is binnenkort in de aanbieding :thumbs: Weet alleen nog niet of dit een Sale of een Plus title gaat worden, maar er komt een deal binnenkort.

    Edit: ik hoop ook op een leuke pricedrop voor de Vita, of een leuke bundel met een huge Memory Card. Moet me op het moment echt inhouden door die gratis Plus titels die ik al heb voor de Vita. Gelukkig gaat het hard richting eind augustus en komen er een hoop titels op de PS3 welke ik graag wil gaan halen ( FFXIV, Puppeteer, KH reMix HD, GTA V, FFX Remake, Beyond two souls ). Het wordt een leuke nazomer dit jaar haha.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2013
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Het is dat Jak gratis was, anders zou ik em ook nooit gekocht hebben. Maar goed, ik ga er natuurlijk wel nog eens verder mee, en ik neem aan dat de 2 sequels wat moderner aanvoelen.

    Ik moet echt eens heel wat selectiever gaan zijn in wat ik wil spelen. Er is gewoon TE veel gratis spul, zo met Games with Gold en PS+ 8) Of Humble Bundles waar je goede games voor goedkoop krijgt (en die XBL sale van laatst).
    Ik download altijd alles en ik voel me min of meer 'verplicht' om alles te spelen. Maar het is gewoon te veel, en op een gegeven moment haalt dat ook het plezier een beetje weg. :mad:

    Eigenlijk zou ik next-gen het moeten houden bij 1 console, om mezelf niet krankzinnig te maken. ;)

    edit: Wat zou ik Puppeteer trouwens graag op de Vita willen hebben. :eek:
     
  5. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    De 2 sequels zijn wel wat moderner volgens mij maar ook iets andere games vond ik vroeger ( ik heb ze al lang niet meer gedaan en wacht ook op die aanbieding voordat ik ze koop / download ). Ik weet wel nog dat ik deel 1 het leukst vond, qua gameplay, omdat dit een echte platformer is. De sequels gaan iets meer richting R&C en sandbox games ( vond vooral deel 3 niet echt een platformer, maar meer een light GTA achtige game, tenminste zo herinner ik me de games maar het is al lang geleden haha )

    BTW heb je Soul Sacrifice ook gespeeld Dulle? En zo ja, wat is je mening hierover? Mocht ik een Vita halen dan leek dit me, samen met Persona, een interessante titel.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2013
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Alleen de demo geprobeerd. Was er niet bepaald weg van. Vond het zelf helemaal niet lekker spelen en was ook nog eens lelijk.
    Maar volgens mij waren er mensen die het wel de moeite waard vonden... Alleen ik dus totaal niet :+
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo.
    Kilzone Mercenary is niet lelijk.
     
  8. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Als ik Sly: Thieves in Time via de Vita koop is ie 2 euro nogwat goedkoper dan via PS3. Maar het is toch Cross-buy? Dus ook als ik 'm via Vita koop kan ik 'm toch op beide spelen?
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Volgens mij alleen als je de PS3 versie koopt.
     
  10. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Alleen de PS3 is crossbuy ja, de Vita versie niet.
     
  11. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ai, Serieus? Dat is voor mij toch wel de beste platform game op de PS2 geweest. (Van wat ik gespeeld heb dan, Jak 2 en 3 vond ik vrij weinig aan.)

    Nog altijd spijtig dat ik hem toen met die fout niet gratis heb kunnen downloaden, Maar wellicht bied PS+ nog uitkomst binnenkort.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Jeuj Muramasa en Dragons Crown kopen deze week
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ja, geen specifieke reden waarom ik het niet zou hebben gedaan, de game trok me gewoon nooit zo. En Jak vond ik er altijd een beetje uitzien als een hansworst. :p
    Wat worden de prijzen van de games? Vooral Muramasa lijkt me wel wat. Dragon's Crown verlies ik vaak interesse in zodra ik de gameplay zie. :+
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    I donno. Ben in de states. 40 dollar hier gok ik
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Serieus? :eek: Ik ging er van uit dat het PSN games voor een relatief zacht prijsje zouden zijn. 8) (Muramasa iig)

    Valt dat even tegen.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hahah nee zijn full price games. Lijken me tof man.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zeker, lijken me in hun genre zeker toppers te zijn. Is alleen even slikken omdat ik dacht een tientje a €15 dacht te gaan betalen. :+ Vooral bij Muramase verbaast me dat omdat het een remake is van de Wii versie. Dat ie dan weer full price gaat zijn... :p
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nog even verder over Sly
    (spoiler vanwege aantal screens, niet vanwege spoilers)
    Ook al vind ik Bentley's mini-games niet echt leuk, het zorgt tenminste voor leuke gameplay variatie
    [​IMG]

    Samen met dit
    [​IMG]
    sexy

    [​IMG]
    (kutgame door opeens weer te vroeg te beginnen. Nu heb ik een noot gemist terwijl dat niet nodig was :+)

    En dan de hele tijd dat gewissel tussen alle personages. Nice. Mooie graphics/levels ook
    [​IMG]
    [​IMG]

    Prachtige art :+
    [​IMG]
    [​IMG]

    In dit level vond ik de licht effecten ook mooi, maar goed, dat komt niet over op screenshots
    [​IMG]

    Heel sfeervolle game. Het intro level in Parijs vond ik ook heerlijk <3
    [​IMG]

    Het is dat het geen exclusive is, anders zou ik dit (tot nu toe) een systemseller noemen. _O_

    Je hebt vaker dat screens de echte game geen recht doen, maar dit is wel heel erg 8)
    [​IMG]
    Zo lelijk, de pixels zijn zowat te tellen. 8) Alsof iemand veel te ver heeft ingezoomd op een plaatje.
     
  19. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind de cut scene's in Lego LotR anders ook niet zo heel mooi eerlijk gezegd,
    Had volgens mij een stuk beter gekund. Ook al had dat de game dan een halve tot hele gb groter gemaakt.
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben nog niet verder gekomen dan dat startscherm. Ik ga eerst de 360 versie maar eens spelen (dat is immers de versie waar ik voor heb betaald :+) Maar Lego Batman 2 zag er tijdens de gameplay iig niet lelijk uit, heel vergelijkbaar met de console versies. Van wat ik in filmpjes heb gezien tenminste. :+ Dus als dat ook nu weer goed zit, dan is het prima. Dan mogen ze van mij best besparen op de filmpjes en, ehm, startschermen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina