De Xboxworld Crowdfunding Thread: Doel behaald!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Kevf, 10 jul 2013.

1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Gisteravond had ik het inderdaad ook weer zoals hier te zien is op iOS:

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    pop-ups? Zijn er inderdaad nog gewoon

De meeste ads zijn redelijk subtiel, maar damn...die marktplaats ad mag een tikkeltje kleiner. :+
    Ook op de laptop is het echt huge. Is die van Bang & Olufsen wat ik nu heb stukken beter. Is tenminste niet groter dan het logo, en staat er dus naast zonder de rest van het forum naar beneden te drukken.

Als het goed is zou het nieuwe forum + FP een stuk beter zijn op mobiele apparaten, toch? (dus ook zonder apps als Tapatalk, want dat werkt niet op de Vita :p)

edit: oh god, wat is dit nou weer

Kan het nog groter?

(ik had Adblock altijd uitstaan op XBW, totdat die flash ads problemen begonnen op te leveren, dus geen idee hoe lang die huge ads al zijn :+)

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Hebben men gedaan voor slecht ziende bezoekers. :+

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Weird...ik had er op mijn werk altijd veel last van, elke klik die ik maakte leverde een ad op, maar daar heb ik er nu geen last meer van...gisteren niet 1 ad weg hoeven klikken, en op mijn laptop thuis heb ik er ook geen last meer van...

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Het gekke is dat ik om de dag dood gegooid wordt met ad's op mijn iPhone.
    Vandaag lijkt het weer ad vrij maar gisteren kreeg ik bij elke handeling die kloten ad's.

Terwijl ik dit bericht tik verschijnt er ineens uit het niets een grote ad op mijn scherm (OSX) :mad:

Kijk nu naar 4 ad's
    Bovenkant , onderkant , rechterkant en ineens ook 1 in het midden.

Fuck you , Justpremium :mad:

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ads moeten gewoon weg. Verstoord de boel allemaal en iedereen klaagt erover. Heb de vraag al vaker gesteld, maar nooit antwoord opgekregen. Hoeveel haal je binnen met deze ads? Is dat nu echt rendabel?

7. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    En al helemaal met 5.040 Eur op de teller. Dan mogen de ads ook wel weg. :+
    De ads verpesten mijn surf op Xboxworld, daarom kijk ik liever op Tapatalk, nergens last van achterlijke grote ads. _O_

8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Keek net op de site van de regionale krant en kreeg daar ook al de zelfde irritante ad van Marktplaats in beeld.
    Vermoed dat JustPremium zelf lekker aan alle cookies heeft gekoppeld die aanwezig waren.

9. Leis

Leuk Bevonden:
    7
    Vroeger waren de cookies helemaal niet veel aanwezig. Tegenwoordig word je er echt mee dood gegooid. Als ik bijvoorbeeld iets gezocht hebt op een andere site en gekocht, dan zie ik de cookie ook op Xboxworld.nl / en andere sites natuurlijk. Ik vind wel dat we wat meer privacy mogen hebben.

Laatst bewerkt: 3 aug 2013
  10. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Haha, ja sommige winkels volgen je echt; wehkamp, amazon, marktplaats....als ik er net ben wezen kijken en een artikel heb bekeken, dan zie ik dat vaak terug als ik verder ben gegaan...voordat we dat gezeik hadden dat elke webpagina moest melden dat je cookies moest accepteren, hadden we daar een stuk minder last van lijkt wel...of verbeeld ik me dat nu?

11. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Mirik heeft al aangegeven dat die popup zouden moeten verdwijnen of iig sterk moeten verminderen.

Wil je deel uitmaken van het nieuwe Xboxworld? We zoeken vanaf heden nieuwe redactieleden! Zie ook http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=170649

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik merk helaas hier totaal geen verschil.
    Draai nu een AdBlock want ik vind dit ad's niet leuk meer.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Duidelijk. Weg met Cookie!

14. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Beetje mijn onverbeterlijke taal verbeteren! Ongelofelijk! O-)

THANKS! :thumbs:_O_

Het gaat om affiliates, dus om de zoveel tijd krijgen wij gestort wat er verdiend is voor ons middels de shop, is niet veel administratie, niet meer dan anders. Plus, het is geen normale shop, het is een marktplaats waarop tweedehands games verkocht/geruild kunnen worden, gebruikers een rating krijgen en wij OOK NOG nieuwe games verkopen voor goedkoop om de site te ondesteunen met kleine beetjes.

Eerlijk is eerlijk, 5000 euro is niet genoeg voor unieke content. Daarvoor heb je een cameraman nodig die videos edit. Een redacteur die naar elk event gaat en constant videoreviews of content maakt. Die moeten betaald worden als dat consequent gedaan wordt, dat is niet zo makkelijk...

Dit dus! :) Maar absoluut gaan we ons best wel doen hoor Ravnoss! Liefst via user-content! Dus dan maken alle gebruikers de vette content en dan zijn wij het portal daarvoor! :)

Is onze eigen shopfront, dit omdat we dan niet afhankelijk zijn van partijen. Waarin we onze eigen affiliates stoppen, dus in theorie kunnen we meerdere affiliates aanbieden, denk ik. Maar wij gaan partnerschap aan met een partij, bieden die games aan, zij doen alles, wij leveren alleen verkopen aan.

Nieuws kost weinig tijd, zeker als tien redacteuren elke dag 10 minute een nieuwtjes posten, heb je een volle mainpage! Maar ze moeten een paar uur elke week bezig zijn voor een leuk video-item elke dag waarschijnlijk.

Maar dat zijn allemaal goede punten en daar hebben we zeker aan gedacht, de strategie is nu om meer mensen te vinden en dan met een grotere groep aan redacteuren te werken aan een strategie om consequent unieke content te leveren. Probleem is dat video-content zo tijds-intensief is, maar wie weer is daar iets op te vinden. We gaan er super hard over nadenken en keep the comments coming!

Ja, ik laat alle pop-ups uitzetten, ze zijn ook niet relevant, ik snap dat niet. Doe dan iets gamigs ofzo. En waarom elke 12 uur? Als ik de eerste keer al niet klik.... :mad:

Denkt net of bijna de kosten van de serverhosting, niet de rest, dus ja, in die zin is het IETS waard. Maar ben eens dat pop-ups te veel verstoren, dus ik laat die uitzetten.

Ja, maar die centjes gaan naar ontwikkeling, niet serverhosting en weet ik wat allemaal voor kosten in een jaar. :) Anyways, ze gaan zeker uit, helaas weekend, geef ze een paar dagen vanaf volgende week. Dan melden als je ze nog ziet! :thumbs:

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Haha fok jou.

16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Hij is terug :'-(

Wat is dit weer voor een bullshit ad want je kan pas overstappen vanaf 01-01-2014

17. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Jezus, Melbuuln, zet je skin terug naar XBW Green Machine! :mad:

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb ook al jaren de blue skin. 8)

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik ook. Ik ben vergeten de Modder Machine public te zetten toen ik uit de crew weg ging. :mad:

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wuuuut. Je kan als mod/admin ook nog privé skins gebruiken? :eek:

Deel Deze Pagina