De XBW-Backlog competitie 2013

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 10 mei 2013.

1. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Jij had DE roch allang gespeeld ?

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ja, maar voor de 360. Heb hem nu voor de PS3. Of telt het dan niet als -1??? Volgens legde KevF dat toen uit ook met Fable 2 van mij.

Als dat zo is, ben het even kwijt, dan is het trouwens gewoon 0 voor mij. Arcania heb ik namelijk ook al uitgespeeld op de 360.

En als KevF nog niet weer geupdate heeft tot mijn Mass Effect 3 post, dan is het zelfs +1.

Laatst bewerkt: 22 jul 2013
  3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik bedoelde het niet ivm de puntentelling. Maar gewoon dat je het al gespeeld had. Waarom ga je ze nog eens spelen op de PS3 ?

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Arcania omdat het een soort van remake is, beetje als Dark Arisen ook. En Deus Ex omdat ik het eens wil vergelijken met de 360 en was maar 2 tientjes dus. :9

Dan is het totaal inclusief mijn Mass Effect 3 post +1. :thumbs:

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en weer bijgewerk! Tis wel verdomde heet dus als ik ergens een misser heb gemaakt :+ Daarnaast net een week op vakantie geweest en morgenochtend verhuizen. Ik hoop dat het internet het daar doet en ik komend weekend weer kan updaten.

Voor mezelf dus erg weinig gamen met als gevolg dat ik de helft van het verhaal van The Last of Us onderhand niet meer weet <_<

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dus ik ben nu wel de sjaak met -11? :mad:

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, vergeten door te geven hier; paar dagen geleden Halo: Spartan Assauilt gekocht.
    Ik begin er pas aan als het (ietsje) minder warm is. :+

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    KevF? :'-(

9. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Joh, je speelt voornamelijk voor jezelf. Als je er -8 of -6 of -weet ik veel van wilt maken, prima ;)

Je moet gewoon voor jezelf bepalen wat realistisch is.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik wil namelijk wel een beetje leuk mee kunnen blijven doen aan de competitie.

Ik heb wel een setje duidelijke regeltjes in mijn hoofd, dus als KevF die wil hebben, dan stuur ik hem die wel. Dan kan die ze eventueel in de startpost zetten.

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Battlefield 3 gekocht, nogmaals -1 voor mij. Ik moet maar 's beginnen aan mijn backlog. :+

12. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    +1. Tales of Vesperia uitgespeeld.

Totaal: +5

Uitgespeeld: 1. The Walking Dead 2. Far Cry 3: Blood Dragon 3. Tomb Raider 4. Bioshock: Infinite 5. Crysis 3 6. Black Ops 2 7. The Last of Us 8. Call of Juárez: Gunslinger 9. Tales of Vesperia

Gekocht: 1. State of Decay 2. Call of Juárez: Gunslinger 3. The Last Of Us 4. Ni No Kuni

http://backloggery.com/makkabeer

13. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Heb Resident Evil Revelations zojuist uitgespeeld. Wel aardig spel, erg veel actie, beetje lelijk, matige connectie met Resident Evil en Jill en Chris lijken voor geen meter op de personages. Een soort poor man's Deep Fear. Het speelde wel lekker door. Een ruime voldoende waard ofzo.

14. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    +1. Bulletstorm uitgespeeld.

Totaal: +6

Uitgespeeld: 1. The Walking Dead 2. Far Cry 3: Blood Dragon 3. Tomb Raider 4. Bioshock: Infinite 5. Crysis 3 6. Black Ops 2 7. The Last of Us 8. Call of Juárez: Gunslinger 9. Tales of Vesperia 10. Bulletstorm

Gekocht: 1. State of Decay 2. Call of Juárez: Gunslinger 3. The Last Of Us 4. Ni No Kuni

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ga dit kansloos verliezen, tenzij KevF nog wat aanpast. :'-(

Heb de games die ik hier van de week melde verkocht, op Deus Ex na. Ik blijf er nog bij dat het -5 moet zijn ipv -7. +4 en -9 dus, maakt -5, dan is het helemaal correct als ik heel eerlijk ben. :'-(

Laatst bewerkt: 1 aug 2013
  16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wtf boeit het nou gozer :emo:? Hij komt vast wel een keertje online, heeft niet zoveel nut om het er eindeloos over te hebben.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nou sorry hoor! :'-(:):

Wacht wel af ja. :cool:

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, inmiddels uitgespeeld.

Heb me er eerlijk gezegd meer mee vermaakt dan met Halo 4. Het is geen diepgaande game, maar wel gewoon simpele fun.
    OST is ook imo beter dan H4. Alleen deze al is veel meer 'Halo' dan die van H4 was.

En dan te bedenken dat Halo 4 de duurste MS game ooit was, en dit is gewoon leuker en heeft een betere OST. Ik weet dat de meningen ietwat verdeeld zijn over Halo 4, maar als ze mij als fan willen houden moeten ze het roer flink omgooien en eens diep gaan nadenken over wat ze allemaal verkeerd hebben gedaan.

Het doet pijn om te lezen dat ze eigenlijk zeggen dat ze in het begin van de ontwikkeling een echte Halo game hadden, maar ze hadden het geschrapt omdat het... te veel Halo was.
    8)
    Ze hadden ooit leuke wapens, maar geschrapt omdat het te veel... sci fi was.
    8)
    De nieuwe vijanden zuigen. De gameplay/sandbox voelt veel beperkter aan dan in voorgaande games. Buiten de graphics is er NIKS beter aan H4 tov de vorige games. Jammer van die dalende lijn in de serie. Halo 3 zal altijd het toppunt blijven voor mij. Ook qua ost.

Hm, nu heb ik het meer over H4 dan Spartan Assault maar goed. :+

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Burn!!! :mad:

Halo - Combat Evolved! _O_ Shootermomenten! _O_

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    CE heeft mooie momenten, en moeten we dankbaar zijn voor het starten van de serie. Het was toen een heel goede game. Maar ik kan niet meer zeggen dat ik het de beste vind, vooral na Anniversary te hebben gespeeld. De levels zijn té veel copy/paste.

Deel Deze Pagina