[PC] Guild Wars 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jul 2013.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nu heb ik Knorrie niet kunnen bezichtigen. :+ fix die PC eens snel!

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.140
    Ja, ik heb geen idee wat het is 8), ik zal even een andere game opstarten want het gebeurt alleen onder het gamen :mad:

3. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik moet wel zeggen dat ik dit huidige event (die verkiezingen) behoorlijk useless vind. :p Je vindt een miljard van die Support tokens, maar je kan er niks leuks mee. Pff! :+ Hopelijk is die van augustus weer meer mijn ding.

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik zit op 90% zeker dat ik hem ga halen. Kan nog geen keuze maken tussen Human Thief, Champion, Mesmer (al hou ik niet extreem veel van magie) of Ranger. Wie kan me overtuigen dat dit dé game is die ik moet halen? Ik weet sowieso dat de opzet van het exploren enzovoort erg op Skyrim lijkt met quick travels wat tof is.

5. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.140
    Skyrim? Lol.

6. Seh

Seh Guest

Het is de vraag wat je wil van een MMO. Ik vond het levelen misschien wel het lekkerste spelen van alle MMO's die ik geprobeerd heb. Ik laat WoW even buiten beschouwing, want die wint voor mij op bijna alle punten denk ik.

Het levelen werkt als een tiet, zeker als je met wat vrienden samen in een party gaat knallen. Het idee dat je samen met iemand van level 5 en level 80 in één gebied kunt questen is tof. Maar toen ik 80 werd was het voor mij vooral een beetje saai. Ik miste een bepaalde uitdaging die ik verwacht in dungeons. Maar dat is dus zeer persoonlijk. Andere maten van mij zweren bij deze aanpak en vinden dit het perfecte systeem.

Maar voor de prijs die de game nu is zou ik hem zeker een kans geven als het je wat lijkt, alleen al het behalen van het hoogste level is imo het geld al waard.

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de game binnen een jaar meer dan 400 uur gespeeld, terwijl ik normaal gesproken helemaal niks met MMO's heb. Goed genoeg? :+
    Zelfs nu blijf ik hun wat geld toeschuiven via de Gem store, als een steun / bedankje voor hun harde werk. Doe ik normaal nooit bij games (ok, 1 andere...)

En hoe kan je er na mijn sexy dansjes geen zin in krijgen?

Ik kan zelf niet eens zo goed uitleggen waarom ik het blijf spelen. Wat iig meehelpt is de constante stroom aan nieuwe content. Iedere maand is er een nieuw event (waarbij er na 2 weken een nieuw aspect aan dat event wordt toegevoegd, dus eigenlijk is er iedere 14 dagen iets nieuws). Check de startpost maar eens voor wat die events inhouden.
    Er worden iig vaak oa nieuwe minigames toegevoegd. De GW2 versie van Mario Kart.

Jumping Puzzles waarbij Super Meat Boy een piece of cake is (:+)

Jammer eigenlijk dat ik alle JP's al heb gehad. Zijn zo een beetje het leukste deel van de game.

En, ehm, een soort.... Guitar Hero-achtig iets.
    8qKR7A7esTA

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Serieus voor die paar tientjes heb je meer content dan je je kunt voorstellen, dus tenzij je een slechte PC hebt of totaal niet van (MMO)RPGs houd zekert halen.

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die mini wat je kunt krijgen ziet er wel leuk/uniek uit. Stuk beter dan die Ellen Kiel en Gnashblade mini's van nu.

En dit is ook een welkome verbetering:

10. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25

Gekregen van de guild, omdat ik laatste tijd zo goed bezig ben met commanden in WvW.

Toffe hammer skin!

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    ja die wallet gaat zoveel hoofdpijn schelen _O_ Dat bankspace :eek:

Gratz dus ff ;) Beste hammer skin tot dusver, zelfs mooier dan legendary imo. Doet eens screenshot man, saai plaatje dit !

12. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
  13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vet hoor ;)! Zeker jaloers dus

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vandaag de laatste dag om je Event achievements te regelen trouwens, morgen Queen's Jubilee ;)!

En net nog 20 BL Keys gekocht, niet eens een mini scrap gehad of iets :emo: ook meteen de laatste keer dus.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Je had moeten wachten met die keys! Die Charr gozert zou die toch afprijzen als hij zou gaan winnen? :+

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ja maar dan heb je weer minder kans om een skin te krijgen :+ dus

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.140
    BL keys zijn een totale verspilling inderdaad, gelukkig nooit een gekocht :+

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb mezelf de laatste weken weer 'kapot' gespeeld, dus dat nieuwe event klinkt niet zo interessant dan als ik wat minder lang had gespeeld. :+ Ach ja, een GW2 pauze in lassen is ook niet erg. Heb ik al eerder gedaan. Beter dan met tegenzin spelen.
    (al ga ik het morgen denk ik wel gewoon even checken, wie weet. Misschien is het geniaal :p)

19. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ah crap, dat is vandaag al idd. Helemaal niet meer aan gedacht. Ok geen mini's dus. muh.. ach. Volgende keer beter......

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    De mini's zijn niet echt de moeite waard. De leukste mini's blijven die dikke kat, die baby beesjes (die hippo <3 ) etc. De unieke mini's dus. Ik hoef geen miniatuur versies van generic personages! :+

Deel Deze Pagina