Wat een onnozele opmerking. ..met dit soort bedragen. (ik heb altijd bij Bol via accept betaald; boeken, CD's, DVDs...zelfs mijn printer komt daarvandaan ivm een leuke aanbieding toen.
Ik koop bijna altijd bij bol.com met acceptgiro, kan me niet herinneren dat ik ooit niet met acceptiro kon betalen.. Wanneer je acceptgiro aanvinkt, kun je nog altijd later met iDeal betalen via de mail van bol. Of het is tegenwoordog verandert, kan ook.. Ge-pre-orderde xbox one betaal ik dus pas in november/december.
Dedicated servers Titanfall krijgt dedicated servers: "Titanfall uses the Xbox Live Cloud to run dedicated servers for PC, Xbox One, and Xbox 360." http://www.respawn.com/news/lets-talk-about-the-xbox-live-cloud/ Respawn hoeft dus niet zelf te zorgen voor de servers. Krijgt de PS4 ook zo'n service? Of blijft het afhankelijk van de developer of P2P?
Titanfall zal nooit helemaal exclusive blijven voor de Xbox. EA is de publisher dus.. Die enige redenen dat die die nu alleen op de Xbox komt. Is waarschijnlijk geld van MS, Respawn is nog een klein team en kan meerdere consoles naast de One niet aan. (360 word gemaakt door een ander team) Daarnaast zijn die dedicated servers belangrijk voor ze omdat dat goedkoper is dan zelf servers neerzetten omdat MS alles regelt. Las ook ergens dat het een "one year exclusive" ging worden. Edit:
Imo van wat ik zo allemaal gezien heb van beide consoles lijkt de Xbox de betere keuze als je veel online games speelt.
Niet echt iets versus maar wel next gen. Ik hoop dat Forza en andere racegames/openworld games de physics engine van BeamNG gaan gebruiken. Ziet erg goed uit! [yt]X77cThD4vj8[/yt] [yt]_5Z5d7_4QUI[/yt]
wanneer worden bomen en bosjes nou niet een keer van staal in racegames! Ik word er echt gek van als je door een klein pokke boompje word gestopt.
Dat kan uiteraard maar de engine moet nog fijn getuned worden het is nu nog een vroege alpha build. Daarnaast zijn mooie graphics ook niet alles, gameplay vind ik veel belangrijker. En het draait ook gewoon op langzamere specs hoor.
Titanfall komt niet uit op de PS4 ... Dus als je Titanfall wilt spelen moet je dat doen op Xbox One of op de PC.. Met de opmerking van GI bedoelen ze dat mogelijk deel 2 misschien Multi-console gaat worden
Zie ze het wel porten eigenlijk. Als de "one year exclusive" voorbij is. Zeker nu de One en PS4 zo op een PC lijken. Is dat een "eitje".
Waar haal jij die wijsheid vandaan? Deel 1 komt ook naar de PS4; ze hebben nergens gezegt dat dat pas met deel 2 is; en het is EA, die laat de PS4 echt niet lang links liggen, daavoor is dat aandeel te groot. Hooguit 1 jaar exclusive, al zou het me niks verbazen als het maar een half jaar is. Helemaal als de PS4 echt beter verkoopt dan de Xbone straks.