[TV] Dexter [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 11 mei 2013.

1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is daar debiel aan

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie Hannah niet gauw eraan gaan. Maar die griet die effe een date had met Dex....maybe. Die blik van Zach in dat stukje na de episode...

Maar ja....woopie, Dex krijgt een protégé. Come the fuck on...alsof er ineens net zo iemand als Dex is. Die shit moeten we niet hebben. Lijkt er gelukkig wel op dat het niet superveel over Zach lijkt te gaan in volgende episode.

Dat Deb ineens onwel werd.....is dat wederom door Hannah's toedoen?

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Volgens mij ging Dexter ook out, maar dat zag je niet zo goed.

Het enige goede einde zou natuurlijk zijn dat Dexter een killer-harem krijgt met Deb, Hannah, Lumen en natuurlijk de dochter van Masuka. En dat ze samen iedereen op het politie-bureau afslachten. *THE END*

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Quinn is ook echt een van de meest nutteloze personages ooit. Buiten dat hij als cop echt dramatisch is, zijn al zijn verhaallijnen ook bedroevend zeg. Elke keer denk je dat er iets kan gebeuren en valt alles meteen weer weg. Maar goed, dat is met alles bij Dexter lijkt wel. Gedeeltes met Nadia vorig zijn waren zo slecht en nu weer als luitenant was ook weer zo nutteloos. :'-(

5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.356
    WTF is deze?

Ze zijn alvast bezig voor de spinoff serie:emo:

Zack.

6. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.454
    Ik ben vast niet de enige die er geen moer om geeft of Quinn of die andere sergeant wordt..

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Moest echt lachen bij dat stukje op de parkeerplaats. :lol:

8. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik wist trouwens niet dat Debra in het echt de vrouw van Dexter was.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ex dacht ik.

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ex ja.

Ik word zo langzaam ook bang voor een anti-climax aan het einde. Of ze steken mooi de gek met ons aan met laffe shit nu en dan de laatste drie episodes gaan ze los.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou kunnen, maar het blijft verdomd jammer dat het gewoon geen super seizoen is. Het is alles behalve crap, maar speciaal is het ook echt niet. Het komt in de verste verte niet in de buurt van het seizoen met Trinity.

12. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ik vond seizoen 7 op zich ook wel goed, maar wat ik daar zo jammer vond is dat er zoveel gebeurde wat eigenlijk gewoon puur filler materiaal was. Plus dat de verrassing er zo snel al vanaf was. Dat gevoel krijg ik hier ook, dat het allemaal filler materiaal is.

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Beste aflevering tot nu toe. Eindelijk een leuke twist erin maar nog niet helemaal super. Ben benieuwd naar het vervolg en
    eventuele samenwerking tussen Hannah, Dexter en Zach. Verwacht eigenlijk dat Hannah weinig meer in het seizoen in gaat brengen en die Zach voor veel problemen gaat zorgen voor Dexter en dat misschien het einde voor Dexter kan zijn.

14. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Dexter is de held. Deze serie heeft juist laten zien hoe een seriemoordenaar 'de goeie' kan zijn en wat voor grijze gebieden er zijn tussen goed en fout.
    Het zou op mij veel te moralistisch overkomen als Dexter dood gaat. 'We hebben 8 jaar laten zien hoe een moordenaar de wereld beter kan maken, blablabla, maar omdat hij mensen heeft vermoord moet hij toch dood'.

Zach: |:-

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat een onzin imo.

het zou juist schokkend zijn als Zach Dexter zou killen. Niks debiels aan

Laatst bewerkt: 6 aug 2013
  16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zooooo nou dat hoop ik dus echt niet he.

Ik vind dit hele protégé gebeuren al kut en dan gaat hij Dex mollen? Ik zou dat een gigantisch kut einde vinden. Hij mag van mij ermee wegkomen.

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik zou het geniaal vinden

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Echt? Door die noob van een Zach? Nah man....dat mag echt niet gaan gebeuren. Maar het zou maar zo kunnen. Dex leert hem het een en ander...shit gaat mis...Dex wordt boos en is klaar met Zach en dan maakt hij Dex af.

Duurt niet lang meer iig.

19. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo dom dat hij zach niet killt. Erg frustrerend. Quinn houdt die gast in de gaten en dat weet hij zelf ook nog. Denk niet dat Zach dexter zal doden. Ik denk eerder dat Zach Hannah dood en Dexter daar niet blij mee is en dan Zach pakt.
    Hoelang zal het duren voordat het hondje met het bloed gevonden zal worden en dat Dexter zijn ondergang zal zijn?

20. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Hoe kan Hannah ineens weer vrij zijn? Ontsnapt? Wel dubieus dat ze gelijk Deb weer probeert te pakken. Kan nog diverse kanten opgaan. Enerzijds was Hannah wel te verwachten, anderzijds is het vreemd dat ze ineens vrij is en weer toeslaat. Ben wel benieuwd hoe de serie eindigt. Zou suf zijn als Zach hem omlegt of Hannah Deb ineens omlegt.

Deel Deze Pagina