Ziet er gaaf uit idd! Doet mij een beetje denken aan de game Frame City Killer die eveneens gecanceld was.
Er duiken meer geruchten op over L4D3! yay! \o/ http://tweakers.net/nieuws/90581/gerucht-valve-werkt-aan-left-4-dead-3.html#r_6362149
Hehe nee dat is uiteraard jammer maarja in een HL3 gaat volgens mij ook veel meer werk zitten dan in een nieuwe L4D. Maar ik zou allang blij zijn met een nieuwe L4D, vooral co-op gewoon echt geweldige games! HL3 gaat er echt nog wel een keer komen, al moet ik wel zeggen dat ik het nog steeds raar vind dat er geen episode 3 voor HL2 is uitgekomen. Als ik het goed heb kwamen er meerdere episodes. Vind het trouwens ook zwaar genaaid dat ik moet betalen voor Cold Stream (L4D DLC) terwijl dat op de pc gratis is. Zal wel weer aan MS liggen...
Cover reveal van GameInformer moet ook vandaag komen, zijn aan het teasen. Nieuwe Left 4 Dead voor next-gen zou tof zijn. Altijd leuke co-op games geweest.
Nou, nou... :{ L4D3 is waarschijnlijk ook een test om de nieuwe Source 2 engine te testen. HL3 komt er echt wel...
Het duurt gewoon echt te lang. Zo'n open einde en nog altijd niets. Ik begrijp niet waarom het zo lang moet duren. Is het puur om een nieuwe engine dan?
Ik denk het wel, ik denk dat ze de engine fine tunen met L4D3 en dit later gebruiken voor HL3. Half Life is namelijk ook even heel wat meer werk dan een game als Left 4 Dead dus opzich wel logisch. Valve zou gek zijn als ze geen vervolg van 1 van de meest geliefde FPS'ers (met hele grote fanbase) zouden maken. Want Valve = Half Life, zonder die titel was het geen bezondere developer geweest. Alleen ik kijk echt heel erg uit naar L4D3 omdat het denk ik wel een van de game series is die ik echt het meest heb gespeeld na BF3 dan hehe.
Wolfenstein: The New Order [GTnew]71af33c7-5917-4815-8331-857681dbd15c" width="512" height="288" [/GTnew]
That makes sense Na HL2 is het natuurlijk niet heel makkelijk voor Valve om dat te toppen. Door de jaren zijn er nogal wat games in dit genre geweest en dat realiseert Valve zich ook echt wel.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=647967 Hier ook maar, omdat de andere thread een flamewar is. Game Informer kwam er vandaag ook al mee, misschien op basis van deze bronnen.
vet een 4e speler erbij kan geen kwaad al vraag ik me af waar ze op gaan mikken het Wii publiek, hetzelfde soort idee als de Ouya maar dan beter of gewoon vol mee doen met de next gen maar dan een aantal jaar later instappen Amazon maakt ook al een berg tv series zelf toch, denk dat het sowieso een multimedia machine word