1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Playstation Vita [Deel 3]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik zet er altijd :9:+;) achter als ik niet serieus ben.
    Zonder smilies wordt het idd moeilijk om te zien of iemand serieus is of niet.

    Zoniet, kun je die alsnog downloaden als het goed is.:thumbs:
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Terwijl ik die download... Iemand When Vikings Attack al geprobeerd? Zit net de trailer te bekijken en zie dat het cross play blijkt te zijn. Toch een leuke bonus.


    De hamvraag is natuurlijk; is de game de moeite waard om weer eens te gaan puinruimen op mijn memcard om een extra 650 MB vrij te zien krijgen? :+

    (voor de mensen die het niet weten; de game is deze maand een PS+ freebie)
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Wel gedownload, nog niet geprobeerd....ga geen nieuwe games meer checken aangezien overmorgen Tales of Xillia op de mat ligt (ik hoop morgen al) en die game gaat mijn vrije tijd opslokken; dat wordt echt 100% Tales en niets anders.\o/

    Daarom doe ik nu mooi effe snel in Persona wat grinden (met af en toe wat afwisseling met Rachet & Clank), zodat als ik Tales uit heb, ik daarmee verder kan gaan want Persona wil ik ook eens echt uit gaan spelen.

    Dat is het nadeel als je van (J)RPGs houd....die duren zo lang dus geen tijd voor andere games. Wat dat betreft heeft een shooter-lover het een stuk makkelijker, die is na een uurtje of 6 klaar met de SP.:9
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb het nog moeilijker. Ik vind alles leuk. :+ Ik wil alles spelen. Iedere nieuwe maand van PS+ is daarom ook weer overweldigend. 'Waar moet ik nu weer beginnen?' 'Ik was nog lang niet klaar met de vorige games!'

    Ik probeer kritischer te worden. :p
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    haha, ik heb hetzelfde probleem hoor; vind ook bijna alle genres leuk, en wil ook alles proberen, maar soms lukt het me om me in te houden....

    Soms heb ik ook zo'n zin om een game te spelen dat het me niet lukt, maar een paar games 'tegelijk' spelen vind ik kunnen.
    Had Saints Row 3 paar weken terug opgestart omdat die me wel leuk leek, maar het was wederom een bevestiging dat ik dat soort games gewoon niet leuk vind om te doen. Dus weer verder met een andere game.

    Vorige week de eerste Ratchet & Clank game uitgespeelt, zelfs de plat gehaald. Daarna meteen door met deel 2, maar ik merkte wel dat ik effe iets anders tussendoor moet doen, anders wordt het overkill....(re)enter Persona 4.:+

    Enige genres waar ik echt niks mee heb is sport (op SSX na), en sandboxgames ala Saints Row en GTA....die hele gangsta shit verveeld me snel.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Soms ben ik dan ook happy als een game juist heel kort is. Journey bv. Binnen een uurtje of 2 uitgespeeld. BOOM, klaar. :cool: Of die XBLA game van vandaag (Brothers: A Tale of Two Sons _O_)
    Ik vind sand-box games + RPGs meestal het leukste, maar damn... de tijd die erin gaat zitten. En vaak ook nog de tijd die erin gaat zitten voor de game een beetje op gang komt. Heerlijk om dan soms even een snelle game tussendoor te kunnen spelen. Heb je tenminste het idee dat je soms ook nog eens wat uitspeelt. :+ Vroeger was ik ALTIJD op zoek naar lange games. Minder dan 10 uur? fuck dat. Tegenwoordig doe ik een sprongetje van blijdschap als ik merk dat ie wat korter is, haha.
    De Vita blijft ook daarin heerlijk door zijn constante stand by; zo is ie altijd geschikt voor korte (óf lange) sessies. Het voelt met de Vita gewoon flexibeler aan. Daarom speel ik ook altijd op de Vita als ik de keus heb (zie Sly bv of Guacamelee)
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Nou het is dat jij gezegd had dat je de Vita altijd aan hebt staan; ik dacht dat ie dan snel leeg zou zijn, maar op standby is dat ding echt retezuinig.

    Laat em nu ook aanstaan als ik met P4 bv in een dungeon bezig ben, of ergens ben waar ik niet kan saven; gewoon op stand by en straks/de volgende dag verder. Heerlijk!


    Wat dat betreft is de Vita ook lekker gebruiksvriendelijk. Ik hoop ook echt dat de PS4 straks de Vita ondersteund om berichten te sturen, dat gaat met een touchscreen toetsenbord veel makkelijker dat met een controller.:thumbs:
     
  8. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    NIEUWE FUNCTIE IN 2.60!!!

    Je kan je trophylijst verbergen! Heb je dus een game die je maar 0% hebt gehaald en die je toch niet meer wilt spelen, kan je hem gewoon verbergen! BAMN

    Ga naar je trophy's op je vita, klik op PSN kolom, druk op een game, rechtsonder privacy en daar kan je weergave uitschakelen.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  10. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Waarom zou je trophies willen verbergen voor anderen >_>
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina