Heeft iedere HBO student toegang tot surfspot? Wow, ik heb ook toegang via mijn school. Bij het afrekenen wordt de ps4 weer 400 euro bij mij, fuckzooi.
Alleen maar goed dat je voor Xbox gaat toch? Als je je goed voelde bij die games die Xbox gaf dan had je eigenlijk in eerste instantie niet hoeven te twijfelen denk ik zo. PS is voor mij de enige keuze, omdat de games die ze hadden op de PS3 mij VEEL meer aansprak dan wat Xbox heeft uitgebracht. Ik ben sowieso geen multiplayer gamer, Dus is keuze vrij simpel.
dvr komt achter gold te zitten en in de comments is te lezen dat dit ook voor Skype geldt. http://www.eurogamer.net/articles/2...-feature-is-limited-to-xbox-live-gold-members Vond het op de 360 al rete-irritant en dat wordt op de X1 dus alleen maar erger.
en aangezien dit het versus-topic is: vooralsnog is dit allemaal gratis op de PS4 al is het met de capture-mogelijkheden nog niet helemaal zeker.
Was natuurlijk wel te verwachten, maar met andere woorden; koop je een Xbone dan MOET je eigenlijk Gold erbij nemen....anders heb je niks aan al die features. Vind dit wel raar. Van gamen kán ik het nog begrijpen, maar van dit? Ik ben ook altijd Gold member geweest, maar door PS Plus ben ik wel gaan nadenken waarom eigenlijk..... Zo vaak game ik niet online....nu wat meer ivm Halo 4, maar er zijn ook maanden geweest waarin ik niet online heb gegamed....ik laat mijn Gold aflopen en koop dan alleen nog maar een 2 dagen kaartje ofzo als ik weer een keer Halo wil doen.
Die capture mogelijkheden snap ik dan nog enigszins, het wordt immens opgeslagen op servers en niet op je HDD. Wat dan wel weer ontzettende bullshit is, is dat je voor free-to-play games ook Gold zal moeten hebben.
Ik ben ook al lang geen gold member meer. Ik game zelden tot nooit online en zelfs voor 35 per jaar is het nog een behoorlijk bedrag wat je over de looptijd van een consolegeneratie neerlegt. De value for money is bij PS+ vele malen hoger en als je niet wilt betalen hou je gewoon netjes alle overige functionaliteiten.
Opnemen en streamen is op de PS4 wel mogelijk zonder PS+: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=647171
Dat ga ik geheid vergeten, dus dan haal ik hem op de release ergens vandaan en dan gaat dat geheid fout.