Zou alleen wel zuur zijn als het alleen voor 3ds XL geldt, want ik heb recent dus enkel een 3DS code geregistreerd.
Mhm, zag net een link op Nintendo website. Is nu weer weg? Maar ik kan sowieso een code aanvragen, kijken of we weer infinite kunnen doorgaan met codes aanvragen.
Registreer Animal Crossing: New Leaf voor 23:59 op 7 september bij Club Nintendo en je ontvangt een aanbevelingscode om aan een vriend te geven. Als je vriend tussen 0:01 op 7 augustus en 23:59 op 7 oktober een Nintendo 3DS of Nintendo 3DS XL registreert en voor 23:59 op 7 oktober 2013 deze aanbevelingscode invoert, ontvangt hij of zij een gratis downloadcode voor Animal Crossing: New Leaf! Mhm, dus weer een DS code nodig fuuuu. Aanbevelingscode kan ik in ieder geval aanvragen, al gaat linkje nu naar een 404 pagina.
Maar, als hij dat doet, dan heeft een andere arme ziel dus geen 3DS code bij zijn splinternieuwe apparaat? Spoiler Ik wil verdorie Animal Crossing
Spoiler Heb wat doosjes liggen van showmodellen waarvan ik er een heb gebruikt voor Modder Eter vorige keer. Shit verloopt anders toch!
Yeuh 13 mensen gevonden met Spotpass bij het rondlopen bij Notre Dame/Leuvre. Toeristjes uit Japan en Canada, nice. Handig om mijn DS in tas te hebben gedaan lol. In Amsterdam pak ik nooit wat, stop hem af en toe in mijn tas als ik naar mijn werk ga. Naja kan ik weer huisjes doorlopen in AC