Als ze voor beide ontwikkelen kost het juist klanten, want dan gaat het ten koste van de kwaliteit van een van de twee versies, misschien wel ten koste van allebei. Dan wordt het afraffel-werk.
Dat is het punt ook. Juist omdat ze niet voldoende hoogwaardig personeel hebben kunnen ze het niet zonder dat het ten koste van de kwaliteit gaat. Daar zijn ze niet groot genoeg voor, niet zoals EA.
Het is daarnaast wellicht ook een poging om EA te slim af te zijn... ze hebben immers minimaal 2 maanden lang al een release van een 'nieuw' voetbalspel. Maar dan zou je juist met de kwaliteit moeten komen die FIFA spelers over zullen stappen naar PES.
Heb dit jaar voor het eerst geen PES gekocht, en ondanks dat FIFA 13 verre van perfect is, heb ik PES totaal niet gemist. Een perfecte PES ( als zoiets bestaat ) zou ik altijd de voorkeur geven boven een perfecte FIFA, gewoon omdat de core elementen, waar PES altijd in uitblonk, voor mij belangrijker zijn, maar zelfs dat was de laatste jaren niet meer goed. Ook dit jaar ga ik voor de FIFA 14, en als FIFA waar gaat maken, wat het het nu aan hype is, denk ik dat het gat te groot is voor Konami om ooit nog te overbruggen..
Die PES demo's vind ik altijd maar bagger, want het is altijd één of andere pre-alpha/beta build, in plaats van dat het dicht in de buurt komt van de eigenlijke release versie.
Ik heb momenten gehad dat ik de demo's beter vond dat de uiteindelijke retailversie. Eerlijk gezegd ben ik blij dat ik dit jaar met een gerust hart kan overslaan. Ik had hem wel gekocht als ze alleen de graphics voor de PS4/XboxOne hadden opgepoetst.
Dat ondersteund mijn argument, zij het met een andere uitleg. Je weet gewoon alsnog niet wat je van het uiteindelijke product kan verwachten.
tja da zijn zo van die dingen waarmee je een voetbalgame niet naar een hoger niveau tilt.Idd als ze bij konami gaan overdrijven met die wind zal het rap een ergernis worden