Balen idd. Probeer niet teveel games meer te kopen voor de PS3 nu met de PS4 op komst, als er een Vita optie is, ga ik liever daarvoor.... Twijfel alleen nog over FFX...bij de PS3 krijg je er ook X-2 bij.....die game is veel minder dan X, maar ja....voor bijna dezelfde prijs heb je 2 games ipv 1.... Bovendien heb ik X2 nooit uitgespeeld, en ben eigenlijk wel nieuwsgierig of de game me nu wel weet te boeien nu ik wat ouder en wijzer () ben.
Ja zen pinball 2, alleen je moet dlc kopen om platinum of 100% te kunnen halen helaas. Want je beschikt niet over alle kasten ofzo.
Hoe duur zijn de aparte tafels? Ik vond het bij Pinball FX 2 altijd wat duur. Ik denk dat ik toch voor de Vita versie ga. Alleen al omdat ik simpelweg meer games (uit)speel op de Vita dan op de PS3.
10tje....ook best prijzig IMO, maar je krijgt er tenminste 4 per set, en elke table heeft zijn eigen trophy list. En hoeveel daarvan zijn geen indie maar normale games? Niet te vroeg juichen
Wie weet. FFXIII was niet bepaald een goede introductie tot de serie heb ik begrepen, en omdat ik niet de slechtste ben wil ik het wel nog een kans geven. weet ik veel Uncharted, Gravity Rush, Rayman Origins, Assassin's Creed III en dan binnenkort ook nog Sly Maar ik had 'uit' ook tussen haakjes staan! Of ik echt tot het einde kom is een bijzaak, ik speel gewoon langer en meer op de Vita. En Indie games zijn ook games!
Klopt, 13 is 10 keer kut. Slechtste FF game ooit IMO. FF10 is zeker een toppertje.....maar de Tales games zijn wel beter. I know, maar die zijn meestal in een paar uurtjes uit.
De meeste AAA games van tegenwoordig ook Spoiler Ik zag gisteren in mijn TOMB stats dat ik die game alweer ~80 uur heb gespeeld. Toch best wel geinig spelleke. Je begint dus met 33 ballen. Ik was er in het eerste level al 2 kwijt geraakt. OH NEE, DAT GAAT RAP! Dat zou je iig denken. Maar ik heb 10+ levels inmiddels gedaan zonder er ook maar 1 te verliezen. (ook geen erbij gekregen, maar goed) Dus je kunt iig aardig wat speeltijd eruit halen met 33 balletjes. Dus, ook al ziet het eruit als een cheap flash game. Als je zin hebt in een breakout achtige game is het misschien toch de moeite waard om even te testen. 200 ballen kosten 2.99 en oneindig ballen kost 6.99. edit: Jeej, 2 ballen ingame kunnen aanmaken. Het kan dus wel! Weet je zeker dat het een gesprek van hoog niveau is.
Nedgame liet weten dat ze hem hebben geimporteerd en inmiddels binnen. Wellicht dat je het daar kan proberen.