[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Met die ST edition uit de winkel moet je gewoon de CD in je lade doen en de instructies volgen. Later volgt er een moment waarop je de code toevoegt, die bevestigd dat de game van jouw is. Op die manier kun je in het geval van een reset van je HDD altijd de game weer opnieuw installeren, met het kenmerkende verschil dat je hem ook kan downloaden van Battle.net En op die site moet je zeker een account aanmaken en al je Blizzard games registreren. Vergeet ook niet een fysieke authenticator aan te schaffen, extra beveiliging account. Op die manier heb je niet of nauwelijks last van mensen die je account zouden willen hebben. Je loopt gewoon minder gevaar. Geloof mij maar, alle wow spelers hier op XBW hebben mij dat ook vaak genoeg gezegd. :+

2. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Gamekey invoeren en je bent klaar :)

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Kom ik weer aan met mijn hele uitleg! :'-(

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt jongens, ook de uitgebreide uitleg (helemaal gelezen!). Het was inderdaad super simpel een kwestie van het toevoegen van de key op battle.net en 1 minuut later was mijn game al geupgraded van starter naar standard. Heerlijk!

Tja die authenticator, is dat niet vooral interessant als je level 60 chars hebt met dure items? Wat kost 't en waarom zou ik 't doen?

Diablo 3 wordt na de skeleton king alleen maar vetter, eindelijk tegenstanders die snel op je afkomen en je echt willen killen. Ik moet nu echt mijn passive skills gebruiken etc

ATM een level 11 Wizzard :)

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    En uiteindelijk loop je de auctionhouse binnen en is het spel weer te simpel. :+

lvl reducement wapens en xp boost gear kopen haha

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Inclusief verzending hooguit een 10tje. Waarom je hem moet nemen? Om te voorkomen dat mensen je account te snel kunnen hacken. En eigenlijks is die niet te hacken met dat apparaatje. Check de informatie maar eens. Je voert je wachtwoord in op Battle.net en daarna vraagt die altijd om een code van het apparaatje. Die druk je 1 keer in, code verschijnt, snel intypen, enter en je bent ingelogd. Het is extra beveiliging. In game bij Blizzard games vraagt die er alleen willekeurig na, meestal na een paar dagen offline te zijn geweest of heel lang online in korte tijd. Ik zou het wel doen. Neem geen mobile versie, daar zijn nog wel eens frustraties mee.

7. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Mobile version heb ik geen problemen mee gehad. Gewoon even zorgen dat je de restore code ergens opschrijft, zodat als je telefoon kapot gaat, je toch gewoon op je account kan. Ik vind een tientje toch wel duur om je account extra te beveiligen als het ook gewoon gratis kan.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ja, maar het is ook bedoeld voor alle Blizzard games en dan valt het geld wel mee. Het is niet een game, maar alle games waar hackers wel hun slag proberen te slaan. Ik vind de fysieke versie van het apparaatje wel een stuk aangenamer dan een mobile versie. Bovendien is het een best leuk sleutelhangertje ook. :+

9. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Iemand die dit spel nog speelt en farmt? :) Zoek een vaste groep mensen om mp7/8 te farmen :) Word gek van die public games waarbij iedereen maar zijn eigen weg op gaat.

10. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Imo ben je gek als je zo'n ding koopt als je het ook gratis kan krijgen op je iphone/android. Mocht je nu nog een telefoon hebben uit de jaren nul die niet een authenticator kan draaien, snap ik het. :+

11. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja, toen ik een windows telefoon kreeg hadden ze die app daarvoor nog niet :D Om die reden heb ikzelf toen zo'n ding gekocht;)

12. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Net met een vriend van mij DIablo 3 act 1 uitgespeeld, skype + diablo 3.. En dan een monk/ wizzard combo. Richting het einde van act 1 moet ik eindelijk echt al m'n skills combineren etc _O_ wat een heerlijk spel is dit zeg. Wellicht is 't goed geweest om te wachten tot de bugs eruit zien ofzo..

Los hiervan zet Blizzard weer een prachtige sfeer neer. Die had ik niet zo sterk ervaren bij bijvoorbeeld Torchlight.

Ik heb tot nu toe maar één klein minpunt, waarom is 99% van de loot gewoon echt pure crap!... Loop je met een wand met een dps van 25 zie je als loot iets met een dps van 12

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik vind het gewoon leuke hebbedingetjes, altijd beter dan een CE van een game kopen voor 150+ pleuro. ;)

14. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Welkom in de wereld dat Diablo heet :b:

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Een van de redenen waarom ik de game al maanden niet meer aangeraakt hebt. Diablo al solo gedaan op Inferno, dat was mijn doel ook. Geen idee wat ik nu nog met die game moet. Misschien dat de 360 versie straks goed te pruimen is, met voor console geschikte dingen etc. Mag hopen dat het geen afgeraffelde port is.

16. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ach, diablo is gewoon 1 groot farm festijn. Zo zie ik het, en met dat doel voor ogen speel ik dit spel. Diablo op hardcore (inferno) killen is mijn main goal eigenlijk. Alleen nadat ik weer op Hell ben doodgegaan, moet ik weer even zin maken om opnieuw te beginnen. En Paragon 100 halen op mijn wizard. Maar met een gemiddelde van ong. 50M exp/uur schiet dat wel aardig op nu :)

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Hoe zal die console versie dan eigenlijks zijn? Heb geen flauw idee eigenlijks, maar lijkt me dat het geen 1 en 1 kopie is??? En als die lekker speelt is die sowieso van mij op de consoles. Dungeon Siege III dan wel net niet helemaal uitgespeeld op de 360, maar tering, wat speel die lekker. _O_ Op zo'n manier wil ik heel graag Diablo III ook op de consoles, dan komt die er 100%. \o/

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Het speelt anders natuurlijk, maar content is 1 op 1 overgenomen. Dit is om nieuwe spelers te trekken en niet pc naar console te laten overstappen.

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ben vooral benieuwd naar de besturing. Als het 1 en 1 is, dan neem ik een kopie van mijn PC Barbie. Solo door raggen tegen Diablo. En pas me aan Hardcore wagen als ik al die andere achievements binnen heb. 3 september is al snel. :9

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Paar verschillen

Console versie lijkt me veel beter :lol:

Deel Deze Pagina