Startpost is beter dan de game zelf. SR1 was geniaal maar daarna werd de game steeds kutter. Mis het hele thug sfeertje.
Toch ziet deze game er ook weer lekker uit. Maar je kunt wel zien dat het officeel bedoelt was als DLC.
1 is geniaal. 2 is vermakelijk. 3 is triest en kinderachtig. Door GTA wordt de francise steeds minder serieus. Humor en zelfspot is tof maar de over the top gameplay wil ik gewoon niet. Speel liever met een kleine Saints gang en dat je naar de top werkt. Enige goede toevoeging in de serie was de online co-op.
Over de top kan wel tof zijn. Crackdown was mijn allereerste 360 game en die vond ik echt heel dope, ik hoop dat Saints Row IV daar naar gaat neigen. Als het gewoon een Saints Row 3 wordt met superpowers hoef ik het niet te spelen.
Saints Row 1 of geen saints. Echt waar, het spel ziet er grappig uit nu, maar noem het dan anders en maak daarnaast een echte Saints ofzo.
Snap ik, maar als je je er op in stelt een superhero (?) game te spelen kunnen games als dit nog best tof zijn. Alleen moet het niet van alles wat worden en dat lijkt wel zo te zijn.
[yt]I4R5sDEF21A[/yt] Valt weer gratis te downloaden, kun je al personages maken. Heel veel overgenomen van SR3, maar dat is te verwachten als de game Saints Row 3.1 is. Maar goed, misschien toch maar kopen eind augustus. Nog net even wat spelen voordat GTA V komt. Daarnaast heb je nu superkrachten. Eindelijk met je gimp of hero suit echt doen alsof je een superheld bent.
http://www.xbox360achievements.org/news/news-15771-Saints-Row-IV-Super-Dangerous-Wad-Wad-Edition-Costs-$1-Million.html