Beste Mallekai, Om de boel wat te nuanceren deed ik er een knipoogje achter. Je snapt sarcasme al een beetje toch? ;-) Ik gun iedereen het zijne eerlijk waar. Kan jij uitleggen waarom je pas kort lid bent, als avatar een controller hebt van de PS4 hebt en je voornamelijk actief bent in de VS thread en de Xbone thread. Je geeft mij namelijk het idee geeft dat je Sony aan het promoten bent op een xboxsite, Waarom??
Waar Promoot ik Sony? waar geef ik aan dat mensen een Sony moeten halen? Avatar is overigens iets wat vrij is om te kiezen toch? Edit: Het is Mallakai.
Ben het wel eens met brogum. Iedereen mag zijn eigen mening hebben ,maar om een Ps4 avatar te hebben op een Xbox forum. Ik weet niet. Beetje vragen om aandacht imo.
Wat de fuck doet dat er toe? Tering zeg, die niet zo kinderachtig. Kijk naar de poll boven je; velen hier kopen (ook) een PS4. Nuff said.
Ik was toch wel van mening dat XBW niet echt een Xbox-minded forum was, vrij om een keus voor een avatar te hebben toch?
Nogmaals, omdat je avatar en geschiedenis hier op het forum mij de indruk geven dat je de PS4 op een xbox forum probeert te promoten.
Spijtig dat je niet meer reageert. @X-Junk Nou veel PS gamers komen hier ook gewoon of die hun voorkeur geven, het is geen Xbox.nl
Uiteraard mag jij dat zo zien, klinkt beetje als fanboy gedrag moet ik eerlijk zeggen. Ik laat mensen namelijk vrij in hun keuze, aangezien jij op mijn posts let, had je dat ook wel kunnen vinden.