[Nintendo] Wii U

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Juunanagou, 5 jun 2011.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Geen idee. De originele Japanse is hetzelfde als de Europese. Blijkbaar houden Amerikanen niet van kleur. :+

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    maar wel van blingbling, dus misschien daarom de 'gouden' achtergrond.:+

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb best interesse in de WiiU maar met de komst van de volgende generatie doe ik het toch maar niet. Ik heb toch het gevoel op een verouderde console te spelen.

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Tsja, ik haal denk ik toch gewoon liever een One of Ps4. Die WiiU komt er wel, moeten ze eerst maar even een mooie bundel maken. (al bevalt die 3DS me prima)

5. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Als je inderdaad moet kiezen lijkt de keus mij zeer makkelijk, tenzij je écht niet zonder Nintendo games kunt.

Als ik het kreng al niet had, had ik em ook niet gekocht nu.

6. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik kan moeilijk zonder Nintendogames, maar tegenwoordig komt er een shitload uit op mijn 3DS, dus moet dat maar even aan mijn behoefte voldoen. Dat gaat goed, maar als ik dan weer The Wind Waker zie, dan gaat het weer heel erg kriebelen.

7. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ik had hem normaal ook niet gekocht, ik had ook zoiets hij komt wel na de next-gen. Maar toen zag ik een aanbieding voor 200 euro xD

Wii-U wit met nintendo land en een accessoire dingetje erbij. Toen wou mn zus ook nog is 50/50 doen, dus op dat moment was het instant buy natuurlijk \o/

8. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik koop hem ook pas wanneer Mario Kart komt. Maar goed, ik koop ook nog geen One of PS4, daar is het aanbod mij te karig voor. Komt wel wanneer de echte must-have titels als Metal Gear Solid uitkomen.

9. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Ik had de WiiU maar heb hem na de teleurstellende aankondigingen en het uitstellen van Rayman een poosje geleden verkocht. Wel een euro of 100,- verlies gemaakt maar toch nog een erg goede prijs voor gekregen. Wanneer Nintendo weer komt met een echte topper (dus niet iets wat ik al gespeeld heb zoals Wind Waker of een half gebakken Mario) haal ik hem zeker wel weer in huis (mits de prijs ook wat gedaald is want hij is nu echt te duur nog).

10. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Eind deze maand komt Rayman; is weer vervroegd.:+

Snap dan ook niet waarom je hem verkocht hebt, als je er later toch weer 1 wilt hebben....ben je extra duur uit, had je het ding beter kunnen houden.:confused:

11. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Had de games erop allemaal uitgespeeld, duurt minstens nog een jaar voordat er (misschien) iets uitkomt wat mij echt gaat boeien en Rayman speel ik wel op de Xbox.

Ga hem ook alleen halen wanneer er dus een echte Nintendo topper uitkomt, en dan bedoel ik een hele nieuwe Metroid, Mario of Zelda (Smash speel ik op de 3DS net als Mario Kart dus die tel ik niet mee). Dan is het hopen op een mooi pakket met de console + game voor een goede prijs waardoor ik dus niet duurder uit ben. ;)

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Oh verrek ja, het is alweer augustus. Is nog snel gegaan uiteindelijk. :p

13. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Kan natuurlijk, maar de game is gemaakt voor op de Wii U en dat is ook te merken aan de controls; ik koop em op de Wii U.....en later op de Vita, ivm met exclusive levels (en omdat daar ook touch op zit).:+

Je hebt altijd verlies omdat je het ding nu al verkocht hebt met 100 euro verlies.....;)
    Of je moet een 2de handje terugkopen die 100euro goedkoper is dan de winkel versie, maar anders zul je altijd 100 euro verlies hebben.

14. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    16:00 straks een Nintendo Direct voleldig over The Wonderful 101.........en een kleine verrassing aan het eind.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, na het einde. :+

16. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Gta V naar wii-u xD xD xD xD

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Die kleine verrassing is alleen van Platinum Games. ;)

Ik denk dat de verrassing is dat Bayonetta 2 multiplatform wordt. }:]

Vandaag dus sowieso een demo van Wonderful 101 in de eShop.

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dat was dus ook de verassing :+

Zo maar de demo uitproberen.

19. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Wat was de verassing nou? Ik lees 3 nieuwe nieuwtjes haha. Zat zelf PU Live te kijken! M'n video van de gameroom actie lieten ze zien xD

20. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    De demo die vandaag komt van de Wonderful 101 was de grote verassing. :+

Deel Deze Pagina