Nogmaals: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=647967 Stuk interessanter dan die flame wars van jullie.
Waarschijnlijk wordt het inderdaad een Android console, maar toch is het interessanter dan die nutteloze discussies hier.
Ik had het al elders gelezen, maar ik blijf het raar vinden...wtf moet Amazon met een gameconsole, dat is toch een gewoon een (online) groot warenhuis? Tenminste zo zie ik ze.... Wist niet dat ze ook zelf electronica maakten... Hmm, ik heb nog geen enkel bericht gehad dat ik moet aanbetalen...morgen toch maar eens effe langsgaan.
Voor 24 juni besteld bij GM is sowieso day one zonder aanbetaling. Zucht, wanneer heb ik gepreorderd: PlayStation 4 VERWACHT: 2013 Order geplaatst op: 24-6-2013 22:13:57 Order geplaatst bij: Game Mania Amstelveen
Really? Das nice, maar ga het toch effe navragen voor alle zekerheid (moet morgen toch in de buurt zijn). Je kucht maar, zegt me niks......wat is dat dan?
Dat zijn speciale acties, zoals ook weleens bij games. Bij reguliere verkoop is het zonder aanbetaling.
Haha gaat Amazon duiken in het gat dat Microsoft heeft gelaten en straks alles digitaal aanbieden? Lijkt er wel op. Verstuurd van mijn HTC One
Beetje meer toelichting kan geen kwaad, denk ik? Edit ; Of ik lees even wat er boven aan de pagina staat. Nevermind, ben weer bij-gelezen.
Jup zoals ik zei. MS en Sony hebben dat nu aangeven dat ze dat willen dus alle winkels zijn lekker druk bezig. Maar ja zo hebben ze allemaal wel een beter overzicht.
Pfff, 50 piek aanbetalen en dan niet eens garantie dat je 'm krijgt. Ik snap wel dat sommige 'm willen ophalen, maar bestel bij Wehkamp of Bol en het is een stuk beter geregeld als de vervoerder meewerkt...