Is het stom als ik zeg dat ik Lego LotR af en toe best wel lastig vind? Heb toch wel punten gehad dat ik zoiets had van wtf moet ik hier doen en vervolgens even vast zat.
Ligt eraan wat. Er zitten altijd wel een paar opdrachten tussen die wat lastiger zijn te doen, maar op zich wordt het nooit heel moeilijk volgens mij....althans dat kan ik me herinneren van de 360 versie...
Weet niet eigenlijk. Wel ooit gehad bij een download game, Tekken DR volgens mij, dat ik een game niet kon joinen ofzo van iemand met een andere versie uit ander land
Nee hoor, is niet stom! Er zullen altijd en overal wel wat puntjes zijn waar je moet nadenken hoe je verder moet. Niks vreemds aan. Hoeveel Lego games had je hiervoor al gespeeld?
Nouhou! Haha ik heb alleen lego batman gespeeld op de 360, zat doen in zo n bundel met fuse ofzo samen. Mar nooit uitgespeeld. Volgens mij ben ik na chapter 2 al gestopt.
Dan is het al helemaal niet stom dat je soms moet nadenken over de oplossing. Veel Lego games gebruiken dezelfde soort puzzels, dus op een gegeven moment weet je wat van je verwacht wordt. Als het dus min of meer je eerste game is zijn de puzzels ook nog nieuw. Ik moet je wel zeggen dat mijn neefje van 3 in Lego Harry Potter zonder hulp tot level 7.2 is gekomen (van 7.5). Dus ik wil straks niet van je horen dat je ooit een guide hebt moeten gebruiken! Hoe zijn de graphics trouwens? Vergelijkbaar met wat je nog weet van Lego Batman?
Haha, ik ben blij dat dit een downloadable game is. Zou een lekkere titel zijn om in de winkel naar te moeten vragen.
Haha, en dan vooral bij een winkel waar games bijzaak is, zoals een intertoys. Zie het al helemaal voor me.
Dragons Crown is tof. Ben begonnen met die tietenvrouw. Ze bestuurt best lastig, er staat ook voor experienced players. Wel tof dat sommige characters moeilijker zijn. Vind het wel een goede handheld game
Ik was gisteren Breakquest aan het spelen. Toen hoorde ik een deuntje dat me aan Mass Effect liet denken. Nu ben ik sad dat er geen ME is op de Vita. /nuttige post