1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik zou zelf een console altijd in een fysieke winkel halen. Gemakkelijker mee te overleggen en niet wachten op de post of dat soort ongein maar die doos ophalen wanneer je zelf wilt.

    Alhoewel ik hier dan eigenlijk in het verkeerde topic zit :)
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En vergeet die kutgeintjes van de TNT niet, dat je direct een Niet Thuis briefje in je bus hebt liggen...
     
  3. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    idd of bij je buren waar je ruzzie mee hebt
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Pakketpost is hier gelukkig heel betrouwbaar :cool:
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Altijd om 10:00 hier. :cool:
     
  6. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    bij ons altijd tussen 13:00-19:00
     
  7. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    altijd 12:00-17:00 nog nooits in de avond gehad.
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hmmm, ik kreeg net een e-mail van MS over het omzetten van (P) naar valuta en ik vraag me af of het nuttig is om nu nog voordelig puntjes in te slaan...
     
  9. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ze goedkoper zijn dan de adviesprijs dan zou ik dat wel doen. Dan maak je er mogelijk een beetje winst op.
     
  10. PS360-gamer

    PS360-gamer Active Member

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    3
    Zit er veel verschil tussen de xbox one en ps4? Omdat de ps4 toch 100 euro goedkoper is.
    Behalve dan de incl kinect en excl ps eye.
     
  11. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ps4 is iets sneller.

    Xbox one is meer multi media gericht tv kijken,films,muziek enz...
    Games natuurlijk ook.

    Ps4 is gewoon alleen games.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is een beetje kort door de bocht. ;)
     
  13. Seh

    Seh Guest

    8)
     
  14. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    jah ook wel een beetje multi media.
     
  15. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    De ps4 is krachtiger, de xbox one heeft de kinect 2.0. De xbox one heeft wat meer features, de ps4 heeft ps plus met het lenen van games.
     
  16. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Gasten, jullie kan ik dus totaal niet serieus nemen. Volgens mij hebben jullie beiden ook onder de steen gelegen een tijdje, of jullie zijn blinde playstation fanboys. :+

    PS3 was ook wat "krachtiger" dan de Xbox 360. Zie maar wat dat gedaan heeft. Qua hardware van wat ik gezien heb is het zowat hetzelfde en ik verwacht geen gigantisch groot verschil met de prestaties wat beiden consoles kunnen.


    Ik heb nu een pre-order staan bij Gamemania, volgens mij zijn hun meestal wel goed qua pre-orders van consoles. Met vele andere websites heb ik wel moeite gehad om de console op de release te krijgen maar een website zoals Nedgame.nl kreeg ik bijvoorbeeld de Wii U een dag voor de releasedatum.
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2013
  17. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    xbox one is ook meer futuristisch als je ziet wat je er allemaal mee kan.

    Ga je gewoon zitten op je bank ziet kinect jouw hoofd gaat die automatisch aan log die in op jou account weet die wat voor mood je bent.


    jah wat oni zegt, We gaan geen verschillen zien!
     
  18. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Waarschijnlijk is dit al 10000000x uitgelegd, maar ik zal het nog maar eens doen.

    De ps3 had de CELL-processor. De CELL-processor was een stuk krachtiger dan de 360, maar was erg lastig om voor de developpen. Daardoor kozen praktisch alle bedrijven ervoor om de game te developpen voor de 360 en dan te porten naar de ps3. Hierdoor was de kwaliteit vaak beter op de 360.

    Met de xbox one en playstation 4 zit dat allemaal iets anders. De architectuur van de consoles is praktisch gelijk, alleen is de gpu van de ps4 40 tot 50% krachtiger en zijn de consoles beiden makkelijk om voor de programmeren. daarnaast zijn ze beiden erg vergelijkbaar met een pc. Het is dus veel makkelijker om een game te optimaliseren voor de console naar keuzen en niet alles klakkeloos over te porten vanaf de zwakste console (in dit geval de xbox one). Daardoor is er een redelijk grote kans dat multiplatform games een stuk beter draaien op de playstation 4 dan op de xbox one.
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Hahha:lol:
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik vind het wel geniaal eigenlijk. Als je met een groep vrienden Gears speelt, en je geeft telkens de controller door, herkend Kinect de persoon die de controller vast houd en past hij de game aan. (controller settings, sensitivity etc.) Is toch een goede feature?
     

Deel Deze Pagina