Ik kan er ook weinig over vinden. Heb AC2 gedownload voor de heb , maar heb hem nog niet gespeeld. Heb hem al wel uitgespeeld maar is lang geleden. Hoop dat de volgende weer iets leuks word.
Ja ik heb op die manier dus eindelijk eens een AC (uit)gespeeld Dus als de volgende nou gewoon Red Dead Redemption is of zo, zou ik wel leuk vinden, haha
Gears of War Judgement plus draadloze controller voor 6,49 bij bol.com Waarschijnlijk een foutje, maar ik heb toch effe besteld, ben benieuwd wat ik krijg
Ik zit al vol spanning op mijn annuleringsmail te wachten. Net als op de reacties waar mensen boos zijn op Bol omdat ze hun geld niet snel genoeg terugkrijgen, en waar ze dus niet zo slim waren om acceptgiro te gebruiken.
Ik wil deze keer wel een kortingsbon van tenminste 5 euro (en eentje die ik kan gebruiken voor Nederlandse boeken)!
Voor de hebberige mensen onder ons: Ga er nou geen 20 bestellen ofzo.. Dan zullen ze er sneller achter komen en annuleren..
Ik ben inderdaad zo stom geweest om met iDeal te betalen, maar ik heb er dan ook maar 1 gekocht, gewoon voor mezelf.
Ze komen er sowieso achter, als ineens de bestelaantallen omhoog schieten, dan is het zoekn naar waarom ;-) Va is er ook een automated messaging systeem in werking.