Als je em over een jaar koopt is je ps4 nog steeds nieuw, tenzij je em tweedehands koopt :b: En dan heb je tenminste ook een fatsoenlijke keuze uit games ipv beperkt te zijn door maar een paar games
Nee, dan is ie een jaar oud! En een paar games is toch voldoende? Ik kijk ernaar uit om niet meer om te komen in games, haha
True....toch heb ik het idee dat Vesperia mooier is...mooiere art stijl IMO....en kom je sneller in de game; Xillia is toch net wat langzamer. That said; speelt weer als een zonnetje.
Haha, je weet het maar nooit. Er zullen mensen die serieus dat filmpje/hun argumenten gaan gebruiken om een console niet op de launch te kopen. Een console op de launch is leuk, maar echt niet de enige reden waarom ik iets ga kopen. Zo idioot ben ik ook weer niet. Het enige faalverhaal wat ik heb is de Wii U. Had ik nooit moeten doen.
Haha nee, ben geen 12 meer. De tijd van mensen overhalen iets wel of niet te kopen omdat ik iets zelf wel of niet zou doen zijn ver achter me. naja behalve als het een goede deal is natuurlijk Ja de Wii U heeft echt nog steeds wel weinig games, die zou meteen stof staan te happen, net zoals mn wii destijds.
Voor mij is de reden gewoon het huidige aanbod aan games. De enige next-gen launch game die me echt aanspreekt is Watch_Dogs. Daar ga ik geen next-gen voor kopen. En er komen juist voor de huidige gen nog een aantal hele toffe games, waaronder Rayman Legends, GTA 5 en Beyond Two Souls. Ik heb niet eens tijd voor de next-gen.
Ow, voor diegenen die tales of Xillia hebben; via de store kun je een paar dingen gratis downloaden: -extra cash (1000) -alternate costumes -sample material set
Haha, zijn er weer allemaal van die packs beschikbaar? Bij Vesperia heb je ook stapels van die Experience en Cash Packs als DLC.