1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Koopjes Spotten [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Langer dan 2 weken staat erbij.
     
  2. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik zie het, verkeerd gelezen. Is via CC pas betalen als het geleverd is?
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Jup, na levering wordt de betaling verwerkt.
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Besteld :cool:
     
  5. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    lol ik doe normaal nooit mee hieraan, maar nu toch maar een keertje proberen :lol:


    Stel ze draaien de prijs bij, dan kan je toch gewoon annuleren?! (geen ervaring met Neckerman… )
     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2013
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb de X1 ook maar voor 354,54 besteld. No fucking way dat dit gaat lukken though :D
     
  7. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Dat kan altijd en je kan zelfs de console tot 14 dagen nadat je hem ontvangen hebt retour zenden.
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    We hebben ooit hier iemand op het forum gehad (of misschien zit ie er nog...ben zijn naam kwijt)...die had zoiets een keertje gemeld bij de (web)shop.....diep triest figuur ben je dan.
    Precies, tis nog een redelijke prijs.....al denk ik persoonlijk dat er geen tekort zal zijn. Maar goed, een gokje waard als je het geld ervoor hebt.
     
  9. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    De prijs is niet erg onrealistisch, maar dan nog is er echt heel weinig kans dat ze deze prijs honoreren. Bij sommige webshops had ik nog hoop gehad, maar de neckermann is qua praktisch alles gewoon een kloteshop. Ik hoop dat ze mijn ongelijk bewijzen, maar ik gok van niet.

    Overigens kun je een annulering wel aanvechten als de prijs niet onrealistisch is en de reden niet is dat er te weinig voorraad is.
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Alsof ze gaan leveren voor 350. Een winkel slikt echt niet 100+ euro verlies per box x 100/200/300 stuks? En helemaal niet met grote aantallen.

    En volgens mij deed Neckerman het financieel al niet lekker, dus een weg gevertje gaan ze echt niet doen.
     
  11. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat ging toch over die bol.com kortingskaarten? dat als je bij een groupon site ofzoiets oneindig kortingskaarten kon kopen met 50% korting? Dat herinner ik me ook nog wel.
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja triest was dat.

    Nou voor 350,- laat ik hem ook niet liggen als het doorgaat natuurlijk. Dan maar beide consoles op launch
     
  13. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  15. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    En de adviesprijs volgens Bol voor GoW + controller is 6,99. Eerste keer dat ik ook eel de adviesprijs wil betalen hoor :+
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het zal wel 64,99 moeten zijn, maar goed we zullen zien. Op de Xbox One zit 30% korting wat opzich wel zou kunnen, want de Wehkamp heeft ook weleens zulke kortingsacties gehad (ook op consoles). Maar er staat verder niks bij over korting, dus het moet haast wel een fout zijn.
     
  17. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha besteld! Ben benieuwd.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    That way I gots my PS Vita voor zo'n 150 euro toen, geweldig. Maar idd...beetje jammer wanneer mensen daar over gaan..tja...snitchen dan.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Straks is Neckermann weer failliet met al die orders, omdat ze extra personeel moeten aannemen... order overload daaro! 8)
     
  20. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste actie ooit. Twee maanden later hadden ze die actie opnieuw. Heb ik aardig wat aan verdiend :+.
     

Deel Deze Pagina