lol ik doe normaal nooit mee hieraan, maar nu toch maar een keertje proberen Stel ze draaien de prijs bij, dan kan je toch gewoon annuleren?! (geen ervaring met Neckerman… )
We hebben ooit hier iemand op het forum gehad (of misschien zit ie er nog...ben zijn naam kwijt)...die had zoiets een keertje gemeld bij de (web)shop.....diep triest figuur ben je dan. Precies, tis nog een redelijke prijs.....al denk ik persoonlijk dat er geen tekort zal zijn. Maar goed, een gokje waard als je het geld ervoor hebt.
De prijs is niet erg onrealistisch, maar dan nog is er echt heel weinig kans dat ze deze prijs honoreren. Bij sommige webshops had ik nog hoop gehad, maar de neckermann is qua praktisch alles gewoon een kloteshop. Ik hoop dat ze mijn ongelijk bewijzen, maar ik gok van niet. Overigens kun je een annulering wel aanvechten als de prijs niet onrealistisch is en de reden niet is dat er te weinig voorraad is.
Alsof ze gaan leveren voor 350. Een winkel slikt echt niet 100+ euro verlies per box x 100/200/300 stuks? En helemaal niet met grote aantallen. En volgens mij deed Neckerman het financieel al niet lekker, dus een weg gevertje gaan ze echt niet doen.
Dat ging toch over die bol.com kortingskaarten? dat als je bij een groupon site ofzoiets oneindig kortingskaarten kon kopen met 50% korting? Dat herinner ik me ook nog wel.
Ja triest was dat. Nou voor 350,- laat ik hem ook niet liggen als het doorgaat natuurlijk. Dan maar beide consoles op launch
http://www.juridischevoorwaarden.nl/artikel/10/Bolcom-beroept-zich-op-haar-algemene-voorwaarden Van budgetgaming.nl af.
Precies. Die 7euro Gears en Kontroller zijn duidelijk fouten en de komma moest gewoon opzij bij die denk ik. Die Xbone is beetje vaag en die prijs hmm
En de adviesprijs volgens Bol voor GoW + controller is 6,99. Eerste keer dat ik ook eel de adviesprijs wil betalen hoor
Het zal wel 64,99 moeten zijn, maar goed we zullen zien. Op de Xbox One zit 30% korting wat opzich wel zou kunnen, want de Wehkamp heeft ook weleens zulke kortingsacties gehad (ook op consoles). Maar er staat verder niks bij over korting, dus het moet haast wel een fout zijn.
That way I gots my PS Vita voor zo'n 150 euro toen, geweldig. Maar idd...beetje jammer wanneer mensen daar over gaan..tja...snitchen dan.
Straks is Neckermann weer failliet met al die orders, omdat ze extra personeel moeten aannemen... order overload daaro!