Ik speel al vanaf begin op hard en vind dat genoeg. Het is niet dat de uitdaging er niet is, het mist gewoon iets. Ik vind dat niet lekker werken, levels die verdeeld zijn in stukken. Ik had liever BM achtige levels gezien. Ook die characters tot nu toe vind ik niet heel sterk. Alleen die megagrote worstelaar al, wtf is dat? Ik ga hem absoluut verder spelen, maar om bepaalde redenen heb ik tot nu toe nog niet super veel plezier in de game.
Als je geen Instinct gebruikt, wordt de game alleen maar kutter lijkt me. Er zijn echt stukken dat je ergens langs moet komen en dat kan alleen maar door RB ingedrukt te houden zodat je je koppie omlaag doet. Doe je dit niet..dan zie je dat pijltje als een gek vullen totdat ze je gewoon spotten. De game is tot nu toe echt om het hele Instinct gebouwd. Paar kleine uitzonderingen waar je echt voorbij iedereen kunt sneaken. Maar als je ook gebruik wilt maken van een cop kostuum bijvoorbeeld en je wilt langs een paar lopen, dan moet Instinct wel. Ik heb de Orphanage gehad, maar ipv dat ik doelwitten op vette manieren moet omleggen....moet ik fuses vinden om verder te komen in het level, om echt nog maar te zwijgen over dat....
'gevecht' met die dude...hier moet je die klote point shooting wel gebruiken...game dwingt je gewoon.
Echt teveel focus op verhaal en te weinig echt Hitman for my liking. Hitman is echt BM...anders bust!
Maaaaaaar....ik ben er nog lang niet, dus ik wacht af. Echter zei een vriend dat het juist later in de game nog meer de focus op action krijgt......mja.
Laatst bewerkt: 12 aug 2013