Spoiler Waarschijnlijk is die gewoon op de vlucht ofzo. Zal wel bekend zijn geworden door Jesse, New York gasten of die Tsjechen dat die Heisenberg is. Dus dat werd dan publiekelijk bekend.
Spoiler Dit klopt, maar ik denk dat Hank dat niet als hoofdbewijs gaat gebruiken. Hij heeft al die files laten bezorgen bij zijn huis om ze allemaal nog eens goed door te gaan kijken of hij Walt ergens kan linken. Hank zal zelf ook wel weten dat het niet geldt als geldig bewijsmateriaal. Iemand hier die dat Talking Bad ook al heeft gezien?
Fucking hell, wat een episode. Echt wel een van de meest spannende EP's ever, kippenvel als een malle.
Spoiler Ik had verwacht dat de confrontatie tussen Hank en Walt nog wel even zou duren, maar ik ben blij dat deze toch al heeft plaats gevonden. Ook maakt de flash forward mij alleen maar meer benieuwd naar wat er gaat gebeuren.
Ja. Mensen die begrijpen dat je met zo weinig episodes geen "tussen afleveringen" kan hebben. Altijd dat gezeik bij got, wd en dexter waar er geen fuck gebeurt
Blijf de links altijd wel tof vinden in deze show. Spoiler Walt die die handdoek neerlegt als die moet overgeven precies zoals Fring ook deed tijdens die Don episode als die iedereen vergiftigd.
Spoiler Wow. Had absoluut niet verwacht dat Hank hem meteen ermee ging confronteren. Denk wel dat Hank ook sympathie voor hem gaat krijgen wanneer hij realiseert dat Walter bijvoorbeeld ook betaalde voor zijn ziekenhuiskosten. Mijn gok is dat Walter probeert om Saul en Jesse te killen als in de motto: 'Tiding op loose ends. Maar wie hem nog niet gekeken heb. GA HEM KIJKEN. GE-WEL-DIG!
Bij Dexter knalden ze in S07E01 ook gelijk al de confrontatie er in. Maar wat een heerlijke episode! Spoiler Walt zijn verhaal tegen Hank dat hij over zes maanden dood is, is dus ook gewoon onzin. Aangezien hij een jaar later gewoon nog rond loopt. Er gaan doden vallen, gok ook op Skyler. Jeah. Breaking Bad is back!
Spoiler Ja, natuurlijk. Alleen hij bracht het zo alsof hij het zelf eigenlijk ook niet meer zag gebeuren, ondanks dat hij zo hard er voor vecht. Maar goed, ik vind het denk ik ook beter dat hij niet sterft aan zijn kanker.
Laatste gedeelte nog zo'n twee keer gezien, echt awesome. Hank ziet er ook echt verschrikkelijk uit in dat gedeelte.