nu wil ik zo beginnen met de game maar ik vroeg me af wat is die Aftermath. modes? want je moet 40 sterren hebben om te unlucken.. maar wat is het/
een extra stukje campaign. het gaat over cole and baird aan het eind van gears 3. persoonlijk vond ik dit een zeer leuk stukje om te spelen. Ik zou dit zeker checken als ik jouw was
Ik snap niet waarom mensen aftermath zo leuk vonden :/ Ik vond het echt een "ow we moeten nog wat erbij maken anders is het te kort". Normale campaign vond ik wel gaan
Daar heb je gelijk in maar ik vond de sp nog wel gaan, Aftermath was gewoon een faal voor mij persoonlijk.
2acts uitgespeeld, ik vind de gameplay RETEGAAF game speelt echt heerlijk, toffe wapens toffe sfeer, goeie besturing speelt gewoon heerlijk! ook de uitdagingen die je soms in levels vind vind ik een coole bijdrage en maken de game spannender het enige wat ik toch echt jammer vind is de manier waarrop het verhaal vertelt word.. dat is gewoon saai.. het had zoveel spannender kunnen zijn... Dusja, nu is t een heerlijk spelende game.. alleen t verhaal moet je lief nemen...
Je disc als onderzetter is ook RETEGAAF! Net nog bij Mediamarkt geweest, maar kost nog steeds 44 piek. Ik had wel verwacht dat die ondertussen in de grabbelbak lag.
net uitgespeeld en gewoon een ontzettend gave en heerlijke game, gameplay is gewoon heerlijk... en met die zaag de vijanden doden het blijft gewoon leuk!
Bol.com gekocht voor 34,99 maar weet niet misschien stuur ik hem wel terug. Die mp is van de ratte besnuffeld als ik dat zo lees, mja miss ff die sp maar spelen.
Zo... ik heb 'm besteld! Even kijken hoe kut deze game is, maar als het echt zo erg is heb ik gelukkig maar een tientje verknald. Als ik 'm kon krijgen voor een tientje zou ik 'm kopen, dus ik heb me daaraan gehouden.
Haha, dan had ik 'm wel gekocht voor de volle prijs. Gears was ooit dope, maar nu helaas dood. Maar voor een tientje wil ik 't wel proberen en dat heb ik ook gezegd. Ik vraag me alleen af of überhaupt iemand online deze game nog speelt.