Nee denk 't ook niet. Heb 'm op m'n iPhone gedownload, alleen is dat vervelend lezen. Nu heb ik sinds kort een iPad, dus dat is echt ideaal lezen voor dit soort dingen.
Ben eindelijk eens begonnen aan Catherine, en als dat verhaal klopt dat die game een test was voor de engine hoop ik dat ze de test uitermate geslaagd vonden. Game ziet er heel sexy uit en zou er graag een Persona game op willen zien. En Vincent laat me aan Kanji denken.
Ha nu het het zegt inderdaad. heb de game nog maar een klein stukje gespeeld (heb een hekel aan puzzelen, dus wilde effe kijken of het iets voor mij is) en het verhaal is zekerl wel interessant....staat nog op de to-do lijst, maar voorlopig effe niet. Ow, btw, de stem van Cie doet ook mee met Tales of Xillia.
De nieuwe of oude Chie? Hoe dan ook, bah! Is altijd zo vreemd om een bekende in een andere game te horen. Met Nolan North ben je dat gewend, maar nu... Trouw! Al geeft ze me niet veel reden ertoe. Is geen plezierige dame. Maar vreemdgaan is geen optie! En fuck wat zijn die puzzels op sommige momenten moeilijk. Het is natuurlijk de tijdsdruk wat het erger maakt, maar toch.
Ik heb de game volgens mij ook op easy gespeeld puur om het verhaal & tsja die tijdsdruk is dan niet zo fijn... zeker niet met zo'n dikke boss die van onderen komt! Echt een super toffe game met vooral een interessant en boeiend verhaal!
Het is zeker een uniek verhaal! Thema's als dit kom je normaal niet tegen in een game. Lijkt wel geen vreselijk lange game te zijn? Zit nu al in nacht 4, en van wat ik heb begrepen zijn er 8?
Het is geen lange game nee. (8 uurtjes max) Ma'ja het is wel een unieke ervaringen zo moet je maar denken.
Is ook niet erg, maar ik keek vooraf op Howlongtobeat.com, en er stond meer dan 13 uur voor. Was dus verrast dat ik nu al zo ver was. Ik hoop dat je nog wat meer van Katherine krijgt te zien, want het enige wat je nu ziet is het zeurderige type wat je alleen maar achterna zit te lopen met opdrachten. Al doet Vincent ook niet echt zijn best om gezellig te zijn, dus het komt van 2 kanten denk ik... Het probleem is dat de game wilt dat ik een keus maak, terwijl je niet eerlijk de 2 dames kunt beoordelen. Of Katherine moet echt volledig bestaan uit zeuren, haha. Maar dan nog weiger ik vreemd te gaan! Dus veel keus is er eigenlijk niet voor me.
Nog een die ik was vergeten te zeggen: Erica = nieuwe Chie? Vooral op het laatste van de game viel me dat eigenlijk pas op. Nu Catherine is afgerond wordt het langzaamaan wel eens tijd om verder te gaan met de game waar dit topic voor is bedoeld, haha.
Sega koopt (oa) Atlus; http://www.gametrailers.com/side-mission/61683/sega-will-acquires-atlus-for-14-billion-yen Ben bang dat we een Persona 5 niet in het westen gaan zien.
Op Sonic na, komt er weinig naar het westen van Sega.... En inderdaad, nu ze zo'n dikke vriendjes zijn met Nintendo, wie weet wordt P5 echt een Nintendo exclusive...en dan natuurlijk niet op de WiiU wat nog wel tof zou zijn (Rayman Legends kan wel wat good-game gezelschap gebruiken) maar op de gare 2DS/3DS.
Er zijn al genoeg SMT games op de 3DS verschenen. Prima platform voor de games. Erg genoten van Devil Survivor 1 en 2. Wil ook heel graag SMT IV spelen, alleen moet die nog naar het westen komen. Maar SEGA weet ook wel dat er genoeg interesse is voor de SMT games in het westen. Je ziet wat voor succes het al is. En misschien brengen ze het niet naar Europa (al denk ik niet dat dat zal gaan gebeuren), dan komt het nog wel uit in USA. Dan kan je altijd nog importeren. Dark Souls en Demon Souls is ook van Atlus. Ook die games zal SEGA naar Europa brengen. Er zijn een aantal titels die al een grote stempel hebben gedrukt op de westerse wereld. SEGA zal dan ook te stom zijn om die titels weg te trekken.
Ik weiger gewoon te geloven dat Sega zo dom zou zijn. Geen Persona 5 naar het westen. Idioten. Zij zullen ook wel zien dat die game hier relatief succesvol is. (relatief... ik weet dat het geen Final Fantasy is qua sales, maar het budget is dan ook veeel kleiner) Maar ja, Yakuza brengen ze hier ook maar niet. Argh! Kut sega!