Dat dus. Zelfs Star Wars: The Old Republic is enorm gefaald, terwijl dat echt een van de grote kanshebbers op de titel zou zijn.
Maar SWTOR was een kutgame. En niet F2P. Sinds die switch gaat het toch flink beter? Guild Wars 2 bewijst iig dat er toch nog MMO's zijn die kunnen slagen. Ik wil gewoon niet geteased worden met zo een sexy beelden om het dan nooit te kunnen spelen.
Dan heb je nu geld over om de Vita te halen! En Guild Wars 2! Haal je tenminste kwaliteit binnen ipv,
Oe oe, snap Guild Wars 2 was laatst ook best wel goedkoop eigenlijk al heb ik de Greenman Gaming & Xbox Sale al overleefd .
En wat was je excuus?! Waarom had je het niet gekocht? Zodra je GW2 hebt, heb je al die andere miezerige PC games niet meer nodig.
Er gaan geruchten dat in deze livestream Halo 3 voor pc word aangekondigd: http://nl.twitch.tv/343industries
Met de Steam sales twee awesome games opgepikt voor een prikkie. ff onder de aandacht brengen - Dust: An Elysian Trail: Geweldig sfeervolle 2D action game. Muziek, voice-acting, gameplay, graphics en verhaal zijn allemaal top notch. En dat allemaal door één dude Echt een heerlijk spel! Heb alles op 100% gehaald in dik 15 uur dus absoluut waard voor je geld! - Mark of the Ninja: Iedereen die ook maar een greintje interesse heeft in (2D, ik wist ook niet dat het mogelijk was) stealth games kan ik deze game absoluut aanraden! Uitdagende en uitgebreide stealth gameplay, prachtige graphics, toffe upgrades etc. Alleen het verhaal was iets minder. Niettemin een pareltje
http://www.nu.nl/tech/3549035/gta-5-in-herfst-al-pc.html "GTA 5 komt deze herfst al uit voor de pc, in navolging van een release voor de Playstation 3 en Xbox 360 op 17 september. Dat heeft chipmaker Nvidia tijdens een gesprek rondom kwartaalcijfers onthuld, meldt Forbes. Chris Evenden, senior director investor relations, sprak over veranderingen in de pc-markt en noemde toen de games Call of Duty: Ghosts, GTA 5 en Assassin's Creed IV als titels die in de herfst gelanceerd zullen worden." Ben ik blij mee aangezien mijn zoontje en vrouw de enige zijn die nog op de xbox 360 spelen en ik helemaal op een laptop ben overgestapt voor gaming