Uitgespeeld.. Ik kan deze game aan iedereen aanraden die van uitdagening houdt en een grappige story. Niet voor 55euro though.. < 25euro is hij zeker de moeite waard
Ik heb hem hier ook liggen, vind het wel een lastige game moet ik zeggen. Maar de keuzes die je maakt en de cutscenes zijn leuk om te volgen.
Klopt, ik heb op een gegeven moment maar een video guide erbij gepakt als ik vast zat maar het is inderdaad echt een geweldige game. Op welk platform speel je?
Vind het ook pittig, ben bij level 7 blijven hangen.... Geen zin om verder te gaan, de minigames overigens in de bar zijn wel leuk ;-)
Ja zeer underrated. Maar zei ik blijkbaar jaar terug ook XD. Toen ik de puzzels doorhad en truucjes wist ging het wel makkelijker
Dus... welke moeilijkheidsgraad zouden jullie aanraden? Easy? Het moet wel een goede balans tussen uitdaging en frustratie zijn. Het is te warm om me kwaad te maken op een game.
Easy zou ik zeker doen. Halverwege de game (ik speelde op Normal) had ik hem terug gezet op Easy. Was gewoon te frustrerend en heb veel met video guides moeten doen op het eind. (Ja zelfs op easy) Van het verhaal, de keuzes en de cutscenes ga je zeker genieten. Toffe game hoor.
Ik heb Normal gedaan, pfffff moeilijk man niet Norma(a)l haha Trouwens 1x uitgespeeld en daarna alle eindes op YT gechecked.
Ben nog niet ver, maar nu al blij dat ik niet een hoger niveau heb genomen. Je merkt gewoon dat het heel lastig gaat worden. En ik hang al bij de eerste keuze vast. Reageren of niet. Je weet gewoon dat Katherine er uiteindelijk achter gaat komen. Maar niet reageren vind ik ook weer zo lullig, haha. Dit gaat nog leuk worden.
Haha, ik ben wel lichtelijk benieuwd geworden. Domme Catherine. Wel leuk dat die keuzes die je in het confession kamertje moet maken worden geupload naar de interwebs en dat je daarna de keuzes van de andere spelers krijgt te zien. Mooie game trouwens. Vind het ingame eigenlijk mooier dan de getekende cutscenes. edit: Jammer van die minigame in de bar. Had gehoopt dat het een leuke afleiding zou zijn, maar is gewoon precies hetzelfde als de main game. Nou, dan niet he. edit2: Ok, vergeet de kleur van de trophies. Bovenkomen is prioriteit nr 1. En al lastig genoeg Dan maar brons.
Ik: Nah, er zijn belangrijkere dingen. Game: JE BENT EVIL wut? Zal wel liggen aan de keuze tussen Katherine (good housekeeping) en Catherine (alles behalve dat), maar met dat balkje wat opeens richting het rood schiet ziet het er wel apart uit. Je vrouw/vriendin moet blijkbaar ten allen tijde een goede huishoudster zijn! Een andere opvatting is slecht!
naughty boy! Al heb ik weleens van die momenten gehad... maar maar ik wil goed zijn?! Wat heb ik nou weer verkeerd gedaan !!