1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Koopjes Spotten [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Lenny-t, 21 okt 2012.

  1. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou wel een grap zijn ja :)
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij mijn status staat nu: Wordt nageleverd.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Idem. Naja laat maar naleveren dan :+
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Heel Tweakers is volgens mij ook op deze aanbieding gesprongen. Gaat nooit gebeuren natuurlijk.
     
  5. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gehoord dat de bestellingen worden geannuleerd.
     
  6. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Van wie?
     
  7. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer, het zou natuurlijk wel mooi zijn. Is er wel bekend of ze iets ter compensatie aanbieden?

    Mijn bestelling staat trouwens nog steeds op 'in behandeling'.
     
  8. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Van neckermann zelf. hadden iets fout gedaan met de prijs van de 360 en de one. Beetje vaag verhaal..
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan eis ik 150 korting op de Xbox One. :+ Maar dat zei ik toch dat iemand verkeerd had lopen vingeren daar, want er staat een Xbox 360 bundel voor dezelfde prijs...
     
  10. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Een of andere sukkel daar heeft dat inderdaad verkeerd gedaan. Maar wanneer had neckermann dat gezegd dan?

    EDIT: Neckermann heeft gister trouwens al op twitter aangegeven dat het om een fout ging, alleen zeggen ze niks over eventuele levering?compensatie of annulering https://twitter.com/neckermanncom
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2013
  11. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Was te verwachten toch en dan uiteraard beroepen op zetfouten. Helaas!
     
  13. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik kreeg net een mail van bol.com met de titel " Bol.com trakteert". Dus ik dacht mooi, ze gaan die Gears+controller leveren. Maar het bleek om een nieuwe winkel van hun te gaan. :D
     
  14. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha :lol:

    Wel kut van Neckermann zeg. Ook echt een zet fout trouwens, indeplaats 500 perongeluk 349 intypen ;)
    Wie de fuck schrijft er trouwens X Box btw?

    Ik ga nog wel effe een zeurmailtje sturen ofso, want ik vind dit toch wel slecht van Neckermann, net als toen met die TV.
    Overigens hebben ze nog niemand persoonlijk op de hoogte gesteld, en hebben ze ook nog geen enkele compensatie aangeboden voor hun domme fout
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2013
  15. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Als het gelukt was zou het boffen zijn, in de lijn der verwachting niet gelukt helaas. Waarom zeuren als je van meet af aan al weet dat het een fout is.
     
  16. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Wat is het weer slecht geregeld bij neckermann. In totale paniek een slecht geformuleerd bericht via twitter het net op geflikkerd.
     
  17. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt gelijk hoor, maar zoals assaultpro al zegt is het gewoon nogal dom allemaal. Al helemaal als je bedenkt dat ze al eerder de volle laag hebben gehad van o.a. de consumentenbond over die TV (ze moesten em uiteindelijk ook voor de foute prijs leveren). Kennelijk hebben ze er dus niks van geleerd, want het heeft vrolijk 3 dagen op de site gestaan. Je zou denken dat ze dat soort dingen dan nu eindelijk wat beter aan zouden pakken, maar helaas.
     
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Is niet dom, is een menselijke fout. Kan gebeuren. Gewoon even een bijbaantje zoeken boys en dan kunnen jullie op de releasedag spelen :thumbs:
    Assaultpr0 denkt nog steeds dat ik de klokkenluider ben vanwege mijn 3 bestellingen.
     
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Opzich wel logisch dat ze zo handelen, want er zit waarschijnlijk hooguit 10% winstmarge op en dat gaan ze niet trekken 30% korting. Neckermann Duitsland was ook al failliet...
     
  20. Yaran08

    Yaran08 Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    1
    Fouten maken is inderdaad menselijk, maar heeft wel consequenties, al helemaal wanneer je al eerder in de problemen kwam met dezelfde fout. Ik verwacht dus wel een soort van tussenoplossing.
     

Deel Deze Pagina