Precies! Ik zie niet wat 'verkeerd' is aan de keuze dat je geen 'good housekeeping' eist van je partner. Dat is juist heel aardig van me! Domme game.
Heb over het algemeen alles gedaan wat ik goed vond. Gelukkig was dit 9 van de 10 keer het geval, maar soms was ik ineens ''evil'' bezig. Vreemd, ma'ja voor de rest wel een erg boeiende game. Hoever zijn we inmiddels?
Ik maak ook de keuzes eerlijk. De dingen die ik echt zelf vind, en niet dat wat de game wilt dat ik vind. Niet met het oog op keuze tussen Katherine/Catherine. Maar zo was er nog zo een vraag; Zou jij jezelf opofferen en ongelukkig worden als het betekend dat je partner er gelukkig van wordt. Mijn antwoord: Ik zou een manier vinden om beide gelukkig te worden. Mooie oplossing, toch? Beter 2 mensen gelukkig dan maar 1. Game: NEE DAT IS EVIL. Haha, ik zie wel waar (/bij wie) ik eindig. Al had ik Catherine al lang weggeschopt als het aan mij lag, maar goed. De game wilt drama! Ik zit nu bij de boss van nacht 5. Stom ijs. De game moet een (nog grotere ) hel zijn op normal/hard
Passende gif voor deze game Moet nog steeds eens verder met Catherine... Op een gegeven moment vastgelopen en toen in de vergetelheid geraakt door andere games. Zonde want tis een heerlijk uniek spelletje
Haha, easy ftw . Dat was mijn gedachtegang ook wat al was ik natuurlijk nooit vreemdgegaan! In de game zit genoeg drama, maar damn wat waren die bosstages kut! Nou'ja ik heb een hekel aan tijdsdruk en dat daar heb je dan nogal last van in die stages!
Bij de bosses heb je natuurlijk naast de tijdsdruk ook nog eens de aanvallen die ze doen. Fffuuuuu! Mijn miezerige hersenen weten de oplossing niet snel genoeg te vinden. edit: GODDAMMIT [noparse][/noparse]
Nee, het WAS gratis. https://store.sonyentertainmentnetw...collection/cid=STORE-MSF75508-PLUSINSTANTGAME https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/nl-nl/cid=EP4062-NPEB00875_00-CATHERINEGAMEEUR edit: HOE KUNNEN ZE DIT EASY NOEMEN? FUCK
Haha, dat geloof ik graag. Ik weiger nu nog de oplossing te zoeken op YT, eens zien hoe lang het duurt voor mijn wil breekt.
Ik voel me nu al iedere keer een genie. Ik heb volgens mij gewoon nog een hoop technieken niet echt onder de knie. Ik bekijk ze netjes, maar ik gebruik ze vrijwel nooit in de praktijk Als de game me nou eens tijd gaf om na te denken. Gelukkig zijn levens geen probleem; op het 2e blokje in dit level ligt iedere keer een kussen, dus als ik afga heb ik iedere keer weer meer levens dan daarvoor. Kut bosses.
Alle technieken kan je direct toepassen. Ik heb denk ik maar een paar levels opnieuw moeten doen en dat was in het begin vooral en een paar bosses
Ik weet dat ik de technieken KAN toepassen, het komt er gewoon nooit van. Ik ben gewoon te dom voor deze game blijkbaar edit: Gehaald. Wel even kort een filmpje gechecked om een hint te krijgen voor welke techniek ik steeds vergeet te gebruiken. Ik voel me nu stom.
Volgens mij ontkom je er niet aan om ze toe te passen. Ook deze game heeft weer true ending enz trouwens
woohoo, de boss van nacht 6 helemaal zelf in 1 keer gehaald. Neenee, die boss was niet gemakkelijker dan de anderen, ik ben gewoon beter geworden! ()
Domme game. Spoiler Nacht 6 en 7 waren een hel, ik zat volgens mij meer op YT dan dat ik zelf naar de blokken keek. Maar goed, daarna klaar dacht ik. 8 nachten waren me beloofd. Hoera! Komt er een 9e nacht. Godver! Tot nu toe wel easy. Té easy... ik vertrouw dit niet.