[XOne] Grand Theft Auto V [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 27 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Dafuq krijg ik nu weer op mijn scherm. :lol: :emo:

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Er is al bekend gemaakt dat je in het wiel waarin je wisselt tussen je characters kunt wisselen tussen 4 characters: Michael, Trevor, Franklin en je online character. Het zal dus echt wel in GTAV zitten. Het lijkt me anders ook niet echt goede timing, om 2 games tegelijk uit te brengen.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Precies. Ik denk dat bepaalde sites nu echt dingen lopen te zoeken die er niet zijn. Alleen maar omdat het geen GTA V Online heet? Volgens mij had de mp in Max Payne 3 toch ook een eigen naam? In Halo 4 iig wel, War Games...zegt echt niets. Er waren twee discs voor de 360. Eentje om te installen en de andere om de story en online te kunnen spelen, hell yeah dat het gewoon bij V hoort. Het heeft gewoon een eigen naam gekregen is all.

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha ja: "Sold separately" :9

5. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat een geblaat. Gta Online is gewoon de naam van de online portal die ze ook kunnen gebruiken voor toekomstige versies. En gta 5 online bekt niet lekker. Vervangt dit niet het social club gebeuren?

S3 TapaTalk

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    er gaat een gerucht dat rockstar bij de pers. conf. van MS is @Gamescom mogelijk komt GTA V ook uit voor Xbox One (en windows 8 PC)

iemand hier wat over gehoord. Ik moet nog even kijken waar ik het ook al weer vandaan heb 8)

7. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nice, wacht ik nog even met pre-orderen voor m'n PS3 :D.

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik betwijfel dit heel erg, want het lijken juist Sony en Rockstar die nu beste vriendjes zijn. Denk niet dat ze dan ineens met MS zullen zijn. Sowieso is Rockstar zelf nooit bij een persconferentie van MS of Sony geweest tijdens een E3 of GC, toch?

9. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nvidia claims that Grand Theft Auto V is coming to PC this Fall
    link

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  11. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Als het maar niet weer een kut port word. Op de PC was GTA IV echt te bagger voor woorden. Naja die episodes liepen wel weer goed op de PC:+

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het zou mij echt verbazen als er dit jaar nog een PC-versie komt, had echt 2014 verwacht. Wel super voor de PC gamers natuurlijk als het echt zo is. Een X1 en PS4 port kan dan niet lang op zich laten wachten lijkt me.

13. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    GTA 5 naar de One kan ik alleen maar toejuichen.
    Kan mooi de 360 de deur uit eind dit jaar. :cool:

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad, is de enige current gen titel waar ik echt naar uit kijk (Batman origins en beyond 2 souls ook wel een beetje.. )

Hoe sneller er een next-gen versie aangekondigd word hoe beter

15. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een opgepoetste versie van GTA V op de X1 zou wel cool zijn. Maar dan moet je zeker wel twee keer voor hetzelfde spel betalen als je em op de release al wil hebben?

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Lijkt me echt een verspreking. Hij noemt gewoon AAA games waaronder GTA. Welke gamer bereidt zich er op voor terwijl het niet is aangekondigd

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, dan krijg je hem er gratis bij...

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Opgepoetst en 60 fps and we talk. ;)

19. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Grand Theft Auto V DLC to be Region-Locked

Downloadable content will be coming to Grand Theft Auto V. However, fans should be aware that all new items will be region-locked.

A new message, found on Rockstar’s Support page, cautions fans to purchase discs from their own country “to avoid potential problems with DLC region-compatibility”:

“It is generally recommended that you buy and play games that are designated for your country to avoid potential problems with DLC region-compatibility.

“For example, a North American PS3 GTAV disc (BLUS31156 code on spine of box), Japanese PS3 GTAV disc (BLJM61019 code on the spine of the box) or Asian PS3 disc (BLAS 50639 code on spine of box for Singapore, Hong Kong, Taiwan. BLKS20442 for Korea) will play on a European PlayStation®3 console.

“However, if you live in Europe (where the GTAV disc code is BLES01807) you will likely have a European PSN account that will not be able to redeem a US pre-order code, and will only be able to download Region 2 (European) DLC, incompatible with non-European discs.”

Rockstar has not announced any specific DLC thus far. News may be shared closer to the game’s release, or after the game launches.

bron:
    http://www.ign.com/articles/2013/08/13/grand-theft-auto-v-dlc-to-be-region-locked

20. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Zie daar geen probleem mee. Gewoon nog ff wat punten scoren nu het nog goedkoop kan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina